Jouw collectie op één foto deel X

Mooie DJ, rechts onder. :+1::+1::+1:

1 like

De huidige stand der dingen. Het is bijna saai, er verandert niet veel. De Tank van m’n vrouw heb ik er even bij gezet omdat ik anders niet goed uitkwam met de collage. :slight_smile: 22 is een rotgetal.

68 likes

Veel leuke dingen, maar ik zou persoonlijk de boel eens uitkoken en indikken.

3 likes

M’n grootvader’s horloge weg flikkeren (links boven) is niet echt een optie, maar ik vind het een brak kutding. De vierkante cock and balls Seiko links boven zou voor 25 pietermannen (Mijn tijd en moeite om 'm te versturen en in te pakken) weg mogen, de Baltic en Archimede ben ik eigenlijk ook wel op uitgekeken. De rest blijft, zonder meer.

3 likes

Ik zal eens een poging wagen :innocent:

Ik hoop dat de strepen niet teveel pijn doen

Lijkt me nog steeds heel divers zo, maar je gaat ze meer draagtijd kunnen geven.

Geen idee hoeveel ik weggestreept heb, maar misschien kan er wat bij

10 likes

Ik heb dat ook wel ja. Ik weet hoe zorgvuldig @Fate_Amenable_To_Change is geweest bij het aanleggen van zijn collectie, dus ik zal er niet met de grove hark doorheen gaan, maar ik zou er hiervan zelf ook zo’n 7 á 8 kunnen overhouden zonder dat er al te grote gaten vallen op het vlak van horlogediversiteit en inclusie.

7 likes

Overrated. Zou die shunbun, shitizen en king seiko overhouden en de rest lozen.

1 like

Wij weten dat Fate daar, net als ikzelf overigens, veel waarde aan hecht. Dus ik probeerde wel enigszins realistisch te blijven, ook gezien al de uitspraak hierboven dat eigenlijk de hele bubs toch wel gaat blijven.

2 likes

Prachtige en weldoordacht opgebouwde collectie :star_struck: Alleen teveel betekent ook dat sommige prachtstukken niet of nauwelijks worden gedragen. Ik heb ook even gestreept.


Kun je eindelijk voor deze gaan :heart_eyes:

https://www.breguet.com/sites/default/files/gardetemps/variante/soldat/5157_0.jpg

2 likes

Ik houd er alsnog 11 over.

3 likes

Grappig, ik zou een paar andere houden en weer andere wegstrepen.

2 likes

Dat is het leuke van de hobby, iedereen heeft een compleet ander perspectief :slight_smile: en dat terwijl ik vanuit jouw collectie vrij weinig weg zou kunnen strepen, dus hangt ook beetje af van de basis waarmee je begint.

3 likes

Dat heb ik gelukkig zelf alweer een beetje gedaan sinds de laatste collectie-update. :upside_down_face:

3 likes

Laat zien laat zien!

1 like

Hear hear.

1 like

Wat effort erin dan

4 likes

Nog geen grote wijziging, alleen de DJ eruit en de Pie pan staat nog te koop. Er is een Omega Dynamic bijgekomen waarvan ik weet dat het niet ieders smaak is, maar ik vind hem leuk.

En binnenkort volgt er weer een grotere aankoop die ik al op de korrel heb, maar wacht nog heel even af met het overhalen van de trekker totdat Cartier hun nieuwe modellen op Watches&Wonders heeft gepresenteerd. Want stel je voor. :sunglasses:

35 likes

Dank je wel.

Nog even afwachten en dan weet ik of er op korte termijn nog meer ‘tegen gif’ bij komt te n de vorm van de regulator. En als dat lang gaat duren plemp ik de huidige collectie nog wel eens in dit topic.

:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik ben benieuwd.

Dit plaatje was al erg goed en compleet.

1 like