Jouw collectie op één foto deel X

Dat heb ik gelukkig zelf alweer een beetje gedaan sinds de laatste collectie-update. :upside_down_face:

3 likes

Laat zien laat zien!

1 like

Hear hear.

1 like

Wat effort erin dan

4 likes

Nog geen grote wijziging, alleen de DJ eruit en de Pie pan staat nog te koop. Er is een Omega Dynamic bijgekomen waarvan ik weet dat het niet ieders smaak is, maar ik vind hem leuk.

En binnenkort volgt er weer een grotere aankoop die ik al op de korrel heb, maar wacht nog heel even af met het overhalen van de trekker totdat Cartier hun nieuwe modellen op Watches&Wonders heeft gepresenteerd. Want stel je voor. :sunglasses:

35 likes

Dank je wel.

Nog even afwachten en dan weet ik of er op korte termijn nog meer ‘tegen gif’ bij komt te n de vorm van de regulator. En als dat lang gaat duren plemp ik de huidige collectie nog wel eens in dit topic.

:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik ben benieuwd.

Dit plaatje was al erg goed en compleet.

1 like

Dat bestaat gelukkig niet. Maar die dynamics zijn cool.

Ben benieuwd, over het algemeen vind ik zowat alles die jij haalt wel leuk.

Tank must in een kleurtje?

1 like

Leuke collectie zonder meer! Ik vindt vooral die Serica erg mooi. Ik zou denk ik ook wat uitdunnen alleen al omdat ik 22 best veel vindt!

Ps. Ik dacht dat ongevraagd strepen wel een nono was hier?

7 likes

Waarom zitten jullie hier ongevraagd iemands collectie weg te strepen?
Vreemd. En ongepast.

5 likes

Als het ongepast is @Bro en @septentrio dan excuus daarvoor. Proberen alleen met @Fate_Amenable_To_Change mee te denken :face_with_raised_eyebrow: Luisteren naar een leek als mij doet hij waarschijnlijk toch niet en ik gun hem uiteraard zijn Breguet :grin:

3 likes

Ja ik zit ook een beetje te “wachten” op wat moois/leuks… sowieso niet Rolex is zooooo saai geworden en iedereen gaat helemaal wild op een GMT coke… haha wat een onzin.

PS gister wel een NA gekocht dus zal snel even update geven is al tijden geleden

Ps welke app / collage app is handig voor +/- 20 horloges? :pray:t3:

3 likes

Mooi setje hoor.

1 like

Ik bied 40€.

Om @Ruud en de rest even aan te vullen. Ik zou niet zoals @kad zegt een zenith kopen maar in het geval van @Fate_Amenable_To_Change dan hoor de Breguet gaan die al zolang om het verlanglijstje staat.

Dus samengevat:

En de Breguet.

Alhoewel de shunbun een twijfel geval is.

4 likes

Ach, fatc kan t wel hebben

1 like

De huidige stand van zaken :slight_smile:

2 eruit 1 erin

82 likes

Onbeschrijfelijk mooie collectie Mark :heart_eyes:
Merken, modellen, kleuren, complicaties alles in een verzameling. Complimenten

1 like

Heel gaaf!

Welke draag je het liefste / vaakste?

1 like

Mooie collectie :ok_hand:t2:

1 like

Dit is snel naar mijn top lijst geschoten. Fraai samengestelde collectie.

1 like