Het is erg he
En een GTG helpt dan ook niet echt mee. Alleen is dat vooral voor her bier en gezelligheid😜
Het is erg he
En een GTG helpt dan ook niet echt mee. Alleen is dat vooral voor her bier en gezelligheid😜
Haha ja, na elke GTG gaat mijn wishlist weer op de schop.
Meestal niet naar beneden in prijs.
GTG’s zijn leuk wat dat betreft. Maar het is ook leuk om te ontdekken dat je je eigen horloges gewoon gaaf vindt. Dat er niet zoveel ‘moet’.
Oh, dat is zeker het geval. Maar ook doe ik er altijd heel veel nieuwe inspiratie op.
Die van @BH_
Ja, dat was een fijne.
Die is heel mooi inderdaad. Toch snap ik niet dat je die Dumont hebt weggedaan ten gunste van deze. Maar dat zal een persoonlijke smaakdingetje zijn.
Eens, de Dumont is cooler dan cool.
Stalen band is het woord.
De enige die het overleeft zonder bracelet is de AL&S. (Zodra er een leren band op zit vergelijk ik 'm met de Lange in draagmomenten… Dan gaat het snel fout.)
Wat @Ruud zegt, dat is de re-issue. De limited SJE083, aangekondigd in December 2020, uitgekomen in 2021 ter ere van het 120 jarig bestaan van Seiko, als ik het me goed herinner.
Zal ook wel niet meer beschikbaar zijn, of tegen een torenhoge prijs
Ik weet niet … was geen enorm succes voor mijn gevoel.
Helemaal mee eens. En moet zeggen dat lukt me goed de laatste tijd. Tijden corona tijd veel te veel geflipperd
Iedereen heeft zijn wensen en iedereen heeft een ander budget. Lekker genieten van wat je hebt en wat je eventueel kan kopen.
Ik zie ze in Frankrijk, Finland en Italië staan voor tussen de 2300-2700 Euro inclusief verzenden. De rest is niet goedkoper, zeg maar.
Of dat torenhoog is… De listprijs was destijds 3000, als ik me niet vergis.
Mijn eerste bijdrage aan dit topic en een eerste poging om alles op 1 foto in beeld te brengen. Ik ben nog niet tevreden over het licht en de compositie, maar daarvoor bestaan andere topics.
De bovenste rij wordt het meeste gedragen met de BB58 aan kop. De Garmin is enkel om te sporten en te slapen, Omega is een erfstuk en SKX007 mijn eerste mechanische horloge. Die laatste twee blijven dus enkel voor de sentimentele waarde.
Ik heb eerlijk gezegd weinig behoefte aan iets nieuws, maar laat jullie vooral volledig gaan met kruisjes en aanvullingen
Leuke verzameling!
We zien je nieuwe aanwinst over een tijdje wel langskomen
Leuke, zeer afwisselende collectie
De Piaget en de Hurst Swatch springen er, voor mij, uit.
Is dat rechtsboven een Piaget @DontLookBack… ik twijfel nog @Anthony Los daarvan; een kek ding om te zien!
Mooie uitgebalanceerde collectie
Geniet ervan