Jouw collectie op één foto deel X

De collectie weer eens vastgelegd!

32 likes

Tja :man_facepalming:t3:

1 like

Wow! Van harte proficiat :+1::100:

Prachtige set!

1 like

Man wat rot! Hopelijk wordt het goed afgehandeld

Die oude pulsar hier toevallig vandaag om (ong. eens per jaar), ooit van m’n vrienden gekregen toen ik 16 werd :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

50 likes

Ik vermoed een zekere voorkeur :grin:
Mooie collectie Peter!

4 likes

Hahah, thanks man! En er wordt regelmatig gewisseld op nato/leer :sweat_smile:

1 like

Niet mijn collectie maar een erfenis van de vader van de beste vriendin van m’n moeder. Werd in een doos naar mij toe gestuurd met de vraag of ik zijn horloges wil verkopen, ze hadden geen idee of er iets van waarde in zat. Toen ik de doos ging doorspitten viel ik van de ene verbazing in de andere. Een Rolex 16233, een paar prachtige omegas met als hoogtepunt een rosé-gouden Omega Museum Collection 1948.

Ergens is het wel tragisch… overduidelijk was deze beste man een liefhebber. Maar na zijn overlijden wordt zijn gehele collectie in een doos gegooid en verkocht. Naast Rolex en Omega zitten er ook horloges bij van Ancre, Pontiac en Citizen. Maar alles is flink gedragen.

41 likes

Echt wel een topstuk die Omega museum 1948.

Super gaaf horloge. :ok_hand:

Prachtig :heart_eyes: die Omega museum 1948.

1 like

Zonde dat de familie bepaalde horloges in de familie willen houden

1 like

Alsof je een verloren schatkist openmaakt. Zitten mooie exemplaren tussen.

2 likes

Uitstekende keuzes! :ok_hand:

Tja, wat is nu een leuke invulling van vakje 5? Ik wil niks weg doen, want vind ze allemaal prettig. Het hoeft ook geen “topstuk” te zijn. Niet te groot en wat kleur zou leuk zijn. Ik kom er niet uit, dus wat vrijblijvende tips zijn welkom.

49 likes

Wordt tijd voor een EP Vince, misschien de manufacture in het blauw?

3 likes

Eerste wat mij te binnen schiet, is een Nomos. Van beetje kleurig tot kleurrijk. Diverse formaten. Staal zou nog kunnen

4 likes

Dat heb ik lang geroepen inderdaad. Toen ik hem vorige week om had, vond ik hem weer tranentrekkend mooi, maar hij valt gewoon niet fraai op mijn pols :frowning_face:

Ik heb de site nog open staan. Ze hebben veel leuks ja!

2 likes