Een ZEP revival dan. Ligt beter, en lekker karaktervol.
Kan me herinneren dat hij mijn Covergirl een keer om de pols heeft gehad.
Witte zenith defy skeleton? Anders de zwarte of de “gewone”.
Een leuke Nomos, zoals een Club of een Ahoi. Die zijn er in leuke kleuren.
En anders is een ZEP natuurlijk ook qua kleur een mooie aanvulling, maar dat is wel weer veel geld.
Zowieso mist er wel een chrono.
Een oudje, en chrono.
Ergens ben ik het als fan van chrono’s wel met je eens, maar tegelijk is het zo ook een heel mooie en eigenlijk wel complete set.
Chrono’s zijn meer wijzer
Los van alle adviezen hierboven (waarbij ik #teamZEP ben) lijkt mij dat er sowieso iets op leer of rubber bij moet, voor de afwisseling tussen al dat staal
Een breitling navitimer op leder…
Prachtig.
Dit zou voor mij zo’n beetje de perfecte collectie zijn. Misschien in plaats van de Tudor een Seamaster of Speedmaster.
Waarom ging de club destijds überhaupt weg Vincent? Niet de juiste kleur? Die kurono die @SwissToni voorstelt vind ik ook een leuke, maar zal erg moeilijk te vinden zijn. Anordain maakt ook mooie kleurtjes, maar ook dit zal moeilijk aan te komen zijn.
Ik krijg hier wel inspiratie van. De meeste ken je, maar soms vergeet je weleens een bepaald model. De uitschieter vind ik de Kurono, die @SwissToni voorstelt. Een Nomos zie ik echter (weer) eerder gebeuren.
Met een chrono is alle ellende ooit begonnen, dus dat is geen vereiste om de set “af” te maken.
Inderdaad dit. Die Anordain is grandioos zeg!
Bij dit model helaas wel. De club met 36 mm en L2L van 47,5 zat goed. Groter wordt bij mij té groot. Kleuren wel top
Prachtige collectie. Gr Hajrik