Er staat mij iets van bij dat jij die King Seiko Cherry dial hebt gehad. Zo niet, ook wel tof. Hoewel ik er zelf eigenlijk niets mee heb.
Niet kleurrijk, wel anders: Serica?
Dan koop je dat blauwe bandje dat hier te koop staat voor de Santos. Hebben we weer wat kleur.
Je hebt al een cartier, maar toch…
Klopt als een bus.
Daar kwam ik na aanschaf achter. Geen idee waarom, was een prachtding.
Nee, doet me niks.
Ja, tof deze!
Absoluut. Goeie plaat ook, dat bruin
Dankjewel!
Afgelopen week met de Oris weer een pilot in de doos, heb m’n captain boring basiskwartet zo wel compleet denk ik
Lekker met rust de zomer in
Niets boring aan
De collectie op dit moment.
De Meistersinger was ooit een grail. Daar heb ik 14 jaar op gewacht om die te kunnen kopen op mijn 30ste verjaardag. De Pulsar is een erfstuk van mijn opa. De Omega is een aandenken aan een wereldreis. De Rolex is voor 12.5 jaar dienst bij de wouterij & sinds kort de overstap gemaakt naar de ambtenarij. De Fossil was mijn eerste zelf gekochte horloge & het houten horloge is een cadeau geweest van mijn vrouw.
Maar… ondanks dat ik tevreden ben blijf ik altijd speuren naar een nieuw horloge. Stomme hobby.
Dit was mijn spreekbeurt. Bedankt voor het luisteren.
Ik geef een zeven en een half voor de spreekbeurt en voor de horloges minstens een 8
Boring misschien qua kleurstelling, maar je hebt iedere situatie gecovered, prima toch!
Zeker, van alle vier word ik blij als ik ze om doe .
Huidige stand van de collectie en helaas om veiligheidsredenen nooit allemaal bij elkaar.
Beetje lui, foto’s zijn van IG en zie dat mijn Jenny en 1655 er dubbel opstaan maar heb geen zin om een nieuwe collage te maken .
Strepen hoeft niet want er gaat niks weg .
Groot gelijk, toffe collectie
Thanks!
Wat een set man!
Zo is het nu. Volgende halte is een wat sportievere dresser (als zoiets bestaat?). IWC Portugieser 40 zit in mijn hoofd.
Zenith staat te koop, maar dikke twijfel…
U heeft smaak, als ik de Junghans upgrade, dan is de Portugieser een kandidaat.
Die JLC… c’est magnifique