Zou je dat kunnen? Van een solide modern band en clasp, naar een hollow end link rammel band? 16600 heeft een gelijk soort balans in de wijzerplaat maar wel solid end links
Ik vroeg me trouwens al af wat je er toe bracht om je explorer te koop te zetten. Maar een andere Rolex met alu bezel. Dan snap ik het wel.
Tja ik weet het het blijft een vreemd virus. Ik was nooit zo van dat oude spul.
En kon zeker niet tegen krasjes op mijn horloge maar de laatste ben ik juist dat oude spul steeds meer gaan waarderen. Het zou de leeftijd wel zijn
Vandaar de Explorer maar verkopen nu deze nog netjes is ( het zijn wel krasmagneten hoor)
Twee jaar met een Tudor titanium doorgebracht maar daar zag ik nooit wat op.
Haha Jah vreemd virus idd. Je moet het leren waarderen denk ik. Een 14060 met wat krassen maar scherpe kast, dat is wat dan voor jou perfect zou zijn. Dus het liefst ongepolijst, gedragen maar niet afgedragen of goed gepolijst maar al weer een tijdje gedragen.
Benieuwd waar je mee aankomt straks
Ik heb een Sinn die niet krast, wel bijzonder. Maar stoor me gelukkig niet aan krassen op mijn rolexen want die zijn al gedragen dus dat krasje meer of minder
Jep , wat krasjes mogen er al op zitten maar geen hele stukken uit de lugs ofzo hoor.
Liefste zou ik gaan voor de 14060M daar zit al het nieuwere uurwerk in dus bouwjaar 2000 tot 2008.
En dan een waar de band nog geen rek heeft of al vernieuwd is.
Die moet je zien als littekens en levenservaring, heb nu zelf ook al wat littekens opgelopen de laatste jaren
Heb echt 0 moeite met mijn 126610 of 16570. Ook de jaren 60 gay freres vintage banden vind ik prima. Tis gewoon even wennen maar het heeft ook zo zn charme.