Ik ga niet tegen spreken dat je smaak hebt Tom, maar deze mist een tikkeltje spanning voor mij. De wijzerplaat dan toch, een kast kan je op foto’s moeilijk beoordelen. Zeker bij dit type horloges.
Ik houd van een beetje basic/ingetogen wel. Het kan zeker spannender.
Dan moet je toch bij GS zijn. Ik zit nu in mijn hoofd met de SBGY035, wat een bijzondere wijzerplaat heeft die
Er zit een zwitser in mijn hoofd. Later meer mischien.
Echt een mooie set! Ik ben wel benieuwd welke je de laan wijst . Mij favorieten zijn wonderwel de Omega’s.
Hey hij is binnen! Van harte met je aanwinst!
Mooie vintage kan toch wel? 5513 / 1680 / 1655?
Super!
Voor nu staan de Seamaster jumbo en de Zenith op de vertreklijst, maar over die laatste heb ik alweer wat twijfels tbh. Van de week eens ophalen en een weekje dragen, kijken wat dat doet met mijn voornemen.
Zeker! Een vier- of vijf digit sub blijf ik leuk vinden, evenals een vintage GMT master.
Genoeg om uit te kiezen.
De collectie begin januari. Tank Solarbeat verkocht, sinds de komst van de DJ droeg ik de Tank nauwelijks meer. Recent helemaal in de (King) Seiko wormhole gedoken, dus dat komt zeker binnenkort terug in de collectie!
Ach je hoeft niet perse een Rolex in de collectie te hebben om een liefhebber te zijn. Sterker nog misschien is het juist beter van niet .
Coole foto zo! Met dezelfde trui/achtergrond.
Overzichtelijk en geen keuze stress😂
Prachtig , meer heb je eigenlijk niet nodig!
mooie collectie zo!
Prachtig horloge, dus in ieder geval mooie ‘collectie’. Moet heerlijk zijn om te dragen.
Draagt echt super