Geen populair standpunt, maar ik deel het wel.
Ben wel benieuwd waarom?
Ik sta daar neutraal in, maar een DJ hebben ze niet in witgoud.
Jawel, maar die heb je voorlopig niet onder de 25k en daarbij heb ik zeer mijn vraagtekens bij de waardevastheid. Wellicht bij die lichtblauwe guilloche-uitvoering (nog duurder), maar bij de zwarte en witte verwacht ik dat niet.
De Globemaster gaat nergens heen, voorlopig gaat het om de Seamaster en de Zenith. Over die groene Constellation moet ik nog eens heel hard nadenken.
Dit is sowieso leuk.
Subjectiever wordt het niet, maar met name omdat ik een DJ mezelf beter vind staan dan een DD. Laatstgenoemde heb ik 6 weken gehad, omdat ik er meer van had verwacht. En een Jubilee is favoriet, maar dat is secundair.
Mooie set. Welke gouden speedy is dat eigenlijk?
Hier hetzelfde. Een DJ is toch een soort ‘ingetogener’ (voor zover dat kan bij een klomp goud) en tegelijk elegant. Een DD is echt wat meer in your face. Wellicht maak ik de sprong zodra ik iets ouder ben .
Eens, maar is een beetje bias. Zo’n hidden clasp president vind ik ook echt gaaf.
Ik vind zelf vooral de day aanduiding niet heel mooi.
Ja en door de rustigere dial is de DJ dus wat eleganter/ingetogener in mijn ogen.
Thanks! Dat is een 145.0052.
Tjonge, even het forum wat minder lezen en het is al gebeurd! Gefeliciteerd met de Speedy! Fantastische set zo. Niks aan toevoegen.
Is de rest al weg? Die grote set met die Zodiac, Doxa square en hamilton ventura vond ik wel echt een pak unieker dan waar je nu voor gekozen hebt.
Side collection naast de getoonde core collection … want de Sinn 556 MOP staat er ook niet op.
Thanks Koen, er gaat nog wel wat bijkomen dit jaar, dat gaat zo met deze hobby hoop het op 2 stuks te kunnen houden dit jaar.
Er zijn al enkele stukken weg waaronder de doxa square. Maar dat heeft allemaal geen haast. Unieker was het uiteraard wel en het gaat nog wel iets unieker worden ( als set dan) maar dat mag op zich het doel niet zijn. Ik merk dat dat niet bijdraagt aan het draagplezier.
Klopt, en die gaat ook niet vertrekken, maar ik ben hem toch alweer wat beu
Die plaat is nochthans zo’n feestje. Ligt misschien aan het seizoen, of de vele grijze dagen.
Lekker weg doen dan.
Dit is toch wel HF’s opvallendste verzameling.
Waarom staat er een reuze watchwinder op tafel?