Uit pure interesse en de vraag ook voor @flowert; waarom voor jezelf houden?
Mooi zestal Koen. De drie op links zijn het tofste, dus de Seamaster 300 niet laten gaan
Ook dat hou ik liever voor mezelf.
Nee hoor, grapje. Maar ik heb altijd zoveel ideeën, waarvan het meeste nooit tot een aanwinst leidt en dan wordt het mogelijk een beetje oeverloos fantaseren. Dat mag dan in het (nog te openen) Grote Mijmertopic.
Daarbij vind ik het eerlijk gezegd ook wel fijn om me niet teveel te laten beïnvloeden door de (gewaardeerde) meningen van anderen en te blijven bij wat ik zelf voor ogen had.
En ik hou van verrassingen.
Stuur me anders maar een bericht!
. Nee geintje, lekker houden. Is echt een topper!
De Seamaster 300 is erg gaaf maar legt het helaas toch af tegen de Sub die ik momenteel het meeste draag.
Als de Speedy mag gaan en je accepteert betaling in natura; je hebt mijn nummer.
Echt een goeie set! De Constellation en de Cartier springen eruit. Niet wegdoen tot ik weer gespaard heb.
Die constellation en Speedy zijn de bon , echter mochten die gaan pb me gerust wie weet komen we eruit
Die speedy is best wel lekker hoor.
Mist er geen rolex?
Exact wat Wouter zegt. Ik heb een horloge in mijn hoofd die mogelijks niet de meest populaire keuze is op dit forum. Ik wil me ook niet laten beinvloeden door meningen als ’ dat is geen echte dresser, te groot, te dik, te si, te la,… Het is daarbij ook helemaal niet zeker dat ik dat horloge kan vinden voor een OK prijs, dus de kans is bestaande dat er helemaal niks van komt.
Dank voor je antwoord, ook @Colnago! Helder, kan me daar iets bij voorstellen. Maar ik ben nu wel extra benieuwd!
Maakt toch niet uit voor jouw aankoopplannen wat het forum ervan vindt? Ik vind die discussies wel entertainend en soms hoor je eens een interessante visie van iemand die net dat horloge gehad of gepast heeft. Maar ik snap je punt.
Een verrassing is even boeiend aan de andere kant, dus we zien het wel passeren als het zover is
Ik app je van het weekend even.
Mijn collectie, na 2-3 jaar vrij inactief te zijn en enkel de horloges te houden die betekenis hebben. Tijd voor wat onderhoud en vernieuwing.
Nou ja, ach. Ik moet bekennen dat ik lang niet alle Rolexen interessant vind, maar er staat er inderdaad een op de longlist. Dan zou het een 18039 worden ofzo.
Maar ik hou van een beetje weg van het voor de hand liggende, dus of die 18093 het wordt is maar zeer de vraag.
Hele leuke collectie, toch wel voornamelijk iconen voor de kenner als je het mij vraagt
Thanks man
https://www.youtube.com/live/J1xQWripjPI?si=7_Zqrk3371lGu-Fo
Tandje meer technisch, maar deze man praat je door het proces van het ontwerp van een gecompliceerd uurwerk heen, inclusief wat dat proces met z’n geestelijke gezondheid doet.
Echt een hele toffe set Wouter
Ik weet van welke horloges je mogelijk afscheid gaat nemen. Maximaal twee neem ik aan, over die derde krijg je anders ruzie thuis
Benieuwd naar de ontwikkelingen komend jaar, tof om de collecties in de loop van 2025 weer eens allemaal bij elkaar te leggen. En eens met jou en @Colnago, gewoon je eigen route lopen!
16018? 16238?
DD vind ik zelf minder mooi dan DJ.
Uiteindelijk gewoon lekker je ding doen.
Is een 1908 niets?