Prachtig! Proficiat met de Speedmaster, daar ga je veel genot van hebben
Ik zou er een GS bij nemen, het is toch een fantastisch merk en helemaal niet zo overweldigend als het lijkt. En door al die releases zit er vast en zeker een kleur of een ontwerp bij die je kan smaken.
Alternatief of aanvullend: Zenith heeft fantastische dresswatches gemaakt in de Elite lijn die relatief betaalbaar zijn. Of een Revival El Primero natuurlijk
2 merken, 3 keer een oysterband. Ik heb gemerkt dat ik zelf onrustig wordt van overlap, misschien eens eentje inruilen voor wat anders en zien wat het geeft? Een mooie dresswatch op leer of een Zenith El primero bv
Bedankt voor het advies. Van zekere overlap is inderdaad sprake. Jouw suggestie is niet verkeerd, maar de voorkeur gaat uit naar stalen banden over het algemeen en de El Primero, hoe mooi ook, is niet mijn horloge.
Het voelt soms als too much zoveel horloges in de collectie, maar zodra ik wil snijden kan ik lastig afscheid nemen van hetgeen ik heb.
Bedankt Jasper. Zenith heb ik ook hoog zitten, maar de dressers spreken me minder aan op foto. Nog niet in de hand gehad, dus mogelijks spreek ik te vroeg