Jouw collectie op één foto deel XI

Nu valt mijne frank … dacht even dat je de Reverso Moonphase bedoelde. Die andere dresser had ik nog niet rond de pols.

1 like

Prachtig! Proficiat met de Speedmaster, daar ga je veel genot van hebben :+1:

Ik zou er een GS bij nemen, het is toch een fantastisch merk en helemaal niet zo overweldigend als het lijkt. En door al die releases zit er vast en zeker een kleur of een ontwerp bij die je kan smaken.

Alternatief of aanvullend: Zenith heeft fantastische dresswatches gemaakt in de Elite lijn die relatief betaalbaar zijn. Of een Revival El Primero natuurlijk :sunglasses:

1 like

De laatste tijd wat twijfels om een of meerdere horloges weg te doen, maar het zijn eigenlijk allemaal leuke horloges.

Twijfels, twijfels …

48 likes

Heel mooie set nochtans!

2 merken, 3 keer een oysterband. Ik heb gemerkt dat ik zelf onrustig wordt van overlap, misschien eens eentje inruilen voor wat anders en zien wat het geeft? Een mooie dresswatch op leer of een Zenith El primero bv :blush:

3 likes

Wat kom je tekort? En wat krijgt geen polstijd?

1 like

Bedankt voor het advies. Van zekere overlap is inderdaad sprake. Jouw suggestie is niet verkeerd, maar de voorkeur gaat uit naar stalen banden over het algemeen en de El Primero, hoe mooi ook, is niet mijn horloge.

Het voelt soms als too much zoveel horloges in de collectie, maar zodra ik wil snijden kan ik lastig afscheid nemen van hetgeen ik heb.

2 likes

Niks, maar heb wel een Skydweller besteld

Mijn oude Seiko’s en Casio’s. De Seamaster draag ik momenteel misschien het minst van deze set.

1 like

47 likes

Allen te groot voor mij maar het zijn wel bijzonder mooie horloges :+1:

1 like

Cool! Die Vacheron :heart_eyes:

2 likes

Duidelijk :ok_hand:

Bedankt Jasper. Zenith heb ik ook hoog zitten, maar de dressers spreken me minder aan op foto. Nog niet in de hand gehad, dus mogelijks spreek ik te vroeg

2 likes

Prachtige set, Vincent. Op zich is dit al genieten, maar een EZM zou zeker niet misstaan.

Cappuccinootje er in de toekomst naast wellicht? Die vond ik erg tof op de pols.

1 like

Thanks Wouter :v:. Cappuccino is erg mooi inderdaad.

1 like

Mijn SOTC van december jongstleden -1.
Er gaan er nog twee, misschien zelfs drie uit binnenkort. Nieuwe ideeën. :grin:

49 likes

Benieuwd :smiley:

2 likes

Er is een longlist, maar die ga ik nog even niet delen.

3 likes

Die Constellation is echt zó mooi… :heart_eyes:

2 likes

Snap ik volledig, ik heb ook eentje die ik voorlopig voor mezelf probeer te houden :zipper_mouth_face:. We zien het wel wanneer het zover is.

1 like

Dat was dus een twijfelgeval, maar liever hou ik die aan boord.

1 like