Jouw collectie op één foto deel XI

Dit vind ik nou echt een hele leuke set! :ok_hand:t2:

1 like

Mooie set zo en gefeliciteerd met de Speedy, dat ging nog vlot!

1 like

Bedankt :smiley:

Iets té, eerlijk gezegd. De 6 maanden waren nog ver van verlopen. :zipper_mouth_face:

1 like

Een mooie kans genomen :ok_hand:

1 like

De huidige stand.
De Explorer 1 heeft plaats moeten maken voor de OP met witte dial en de Panerai due is geruild tegen de Seamaster 300.

Wensen voor 2025: Cartier Santos Medium!
De Seamaster 300 zal waarschijnlijk eruit gaan om de financiële middelen vrij te maken.

59 likes

Heb ik ook. En misschien nog gekker, ik denk er ook altijd een metaalachtige smaak van in de mond te krijgen.

2 likes

Dat is een mooie credor zeg!

:clap::clap:

11mm, en dat is inclusief een heerlijk bol saffiertje.

Wat een hele fijne collectie zo Vincent :ok_hand:

Eens met Kristof, een mooie dresser kan een toevoeging zijn. En na die aanschaf en de EZM3 zou ik het eens een jaar zo laten.

2 likes

mooi, gevarieerd viertal!

proficiat ook met de prachtige Speedmaster! ik heb het moment van aanschaf precies gemist. ging je niet een half jaar wachten, sparen en nieuw in de winkel kopen?

1 like

De tijd gaat snel op HF.

1 like

you-spoke-wisely

1 like

We zitten op HF, die dingen gebeuren :man_shrugging::upside_down_face: ben er wel enorm blij mee.

1 like

Prachtige collectie Vincent! :ok_hand:t2:

1 like

Gefeliciteerd met de NA, erg mooie, unieke set zo! Ondanks het inkrimpen niks aan karakter ingeboet. :ok_hand:

Ben benieuwd wat de volgende stappen worden. :slight_smile:

1 like

bevalt die rijke & co goed?

1 like

Bedankt Sebastiaan :pray:

Zeker ben ik nog niet, maar er is een idee :slightly_smiling_face:

2 likes

Zeker! Het blijft een uniek ding en de afwerking is supermooi; opgelegde indices, een uitgefreeste maanplaat, heel mooi bol saffiertje. En dan daarnaast ook nog de gimmick van het draaibare uurwerk in de kast.

Toch gaat hij mogelijk wel vertrekken omdat hij te weinig draagtijd krijgt, maar ik ben nog in dubio. Dit koop je nooit meer terug :slight_smile:

5 likes

Ontplofte inbox in 3. 2. 1…

1 like

Begin 2024:

Midden 2024:

Begin 2025:

Wat geruild, wat verkocht en wat nieuwe aanwinsten!

29 likes

Haha nee hoor. Het is toch veel geld voor iets heel specifieks. En als ik iets verkoop maak ik netjes een advertentie :wink:

2 likes