Jouw collectie op één foto deel XI

Nu de Speedmaster binnen is wil ik van deze 4 mijn core collectie maken. Ik heb voor 2025 voorlopig 2 horloges in gedachten om aan deze set toe te voegen, maar ben benieuwd voor welke jullie zouden opteren:

*Sinds lang nog eens geopteerd voor 1 foto in plaats van een collage. Bij 4 stuks zijn ze nog makkelijk te herkennen :smile:

92 likes

Buiten dat het hele mooie horloges zijn, vind ik deze collectie-foto erg mooi. :smiley: :raised_hands:

Tof ook die vintage Doxa Sub. :star_struck:

4 likes

Thanks man :v:

Helemaal niet vintage. Is een jaar of 4 oud. Heeft wel al het halve forum rond gegaan :sweat_smile:

5 likes

Haha ohjee, toen ik het poste begon ik al te twijfelen. :sweat_smile:

1 like

Prachtig viertal. Erg mooie horloges.

1 like

Zit zelf aan deze te denken:

8 likes

Prachtig kwartet, maar jouw Anordain maakt er toch een nog mooier kwintet van :man_shrugging:t3:

4 likes

De Anordain is een heerlijk horloge met een prachtige plaat, maar na 2 maanden niet dragen mis ik hem nog steeds niet. Enkel de FS heb ik gemist. Dan moet ik eerlijk met mezelf zijn. Hij staat nog niet te koop, maar als ik mijn eerste van 2025 besteld heb gaat hij waarschijnlijk in het blauw.

2 likes

Mooie horloges op een mooie foto!

1 like

Wow!

1 like

Bedankt Ronnie✌️

Bedankt Tom :pray:

1 like

Je hebt op dat punt geen dress watch meer. Moonphase kan leuk alternatief zijn dan. Dus misschien de nieuwe Zenith Elite afwachten.
Helaas nog geen beeldmateriaal van te vinden.

Een Reverso ligt je ook nauw aan het hart weet ik.

Of in de dressy hoek, ook leuk maar dik: GS SBWG301. De dikte zorgt er wel voor dat je hem sportief kunt aankleden.

Anderzijds vind ik een El Primero Revival ook bij je passen.

21 likes

Mooie set en topfoto :ok_hand:

1 like

Klopt Kristof. Mss ooit, maar jij weet welke ik in mijn hoofd heb en dat zal dan mijn meer dressy alternatief worden.

Grand seiko doet me niets, vooral iets met door de bomen het bos niet meer zien.

Topper, eerlijk waar.

Thanks Vincent :pray:

2 likes

Moet je toch eens passen. Viel me wat tegen.

1 like

Wat zijn de genomineerden?

1 like

Mooie verzameling. Ook leuk dat er maar één usual suspect bij zit, en dan drie keuzes die er een eigenzinnig geheel van maken, zowel qua kleur, functie, als ontwerp. :+1::+1:

De Reverso zou ik ook voorstellen, maar dat zou niemand verbazen.

Laat je eens bijpraten door iemand die een paar uur stuk kan slaan op een bak koffie of thee. Met koek. :smiling_face:

4 likes

Eentje krijg je: EZM3

Moet wel eens lukken. Dit jaar die van @Anthony mogen passen. Heel mooi, en de dikte viel me niet eens tegen. Maar of het een blijver zou zijn…

6 likes

Zei iemand Reverso? Goed idee!

18 likes