Jouw collectie op één foto deel XI

Eerlijk jasper, je collectie post van enkele berichten hierboven is er ook alleen maar gekomen door je continue zoektocht en adaptatie, de charme van jouw horloges worden door velen bejubbeld en is ook jouw vingerafdruk hier op het forum. ik denk niet dat jij blij wordt van less is more, integendeel. En als ik verkeerd ben dan kijk ik uit naar jouw hoger segment :wink:

2 likes

Als je me t.z.t. een PM zou willen sturen voor de Railmaster… :slightly_smiling_face:

1 like

Mooie collectie :ok_hand:t2:

1 like

Top collectie! Geniet ervan

1 like

Dat maakt het inderdaad altijd maar moeilijker om te verkopen. Aan de andere kant zij het allemaal maar spullen, de zoektocht is de hobby en niet het bezit persé. Er is geen haast bij alleszins, ik ga geen overhaaste beslissingen nemen :slight_smile:

Die staat wel heel laag op mijn verkooplijstje, maar het staat genoteerd :+1: :wink:

1 like

Nog geen echte collectie maar twee waar ik heel blij mee ben.
Ik zou er graag nog een met een leren band bij willen.
Liefst iets met een wekker.

34 likes

Zijn toch wel twee toppers :ok_hand:

1 like

Staat er momenteel een te koop in het blauw

1 like

Laten we zeggen dat het wat uit de hand aan het lopen is…

77 likes

Lekker hoor. Zo’n roze OP vind ik erg mooi.

2 likes

Indrukwekkend

1 like

Zo gaat dat soms he :grin: Kleurrijk!!

1 like

Leuke set zeg! Welke maat is die GP Laureato?

1 like

Dat is de 42mm :wink:

1 like

Heel tof! De 38mm in blauw of koper staat heel hoog op mijn lijstje voor als ik ooit rijk ben.

5 likes

Wanneer je je Breitling naar de ‘side collection’ verhuist is het inderdaad uit de hand aan het lopen! :wink:

Mooie collectie! :+1:

4 likes

Dank je voor de tip.
Dat is een hele bijzondere , erg fraai.
Ik hoop er eigenlijk tzt een van 40mm te vinden.

1 like

Mijn complete collectie…recentelijk Breitling verkocht en hoop de collectie uit te breiden binnenkort met een Omega speedmaster green '57 :pray:

37 likes

Haha lekker toch :ok_hand:t3:

Bij iedere trui een bijpassend horloge…:sunglasses:

41 likes