Jouw collectie op één foto deel XI

Mooie collectie hoor!!

2 likes

Mooie collectie, zou ze ook wel willen.
En proficiat met die ZEP!

2 likes

Prachtig! De Manufacture Zenith past er perfect bij :blush::+1:

2 likes

Wow. Goed voor elkaar!

2 likes

Een collage van de two piece collectie.

49 likes

Er was al een andere kleurstelling, alleen is dat een handwinder. Maar ik neem ook aan dat er van de automaat nog wel meer kleuren gaan komen.

10 likes

Hele leuke en gevarieerde collectie!

1 like

Naast jouw mooie Tissot zou je ook de Spirit met champagne dial van Longines kunnen overwegen

1 like

Uiterst smaakvol en met zorg samengesteld. Dat blijkt uit - en zie je aan alles. Prachtig :heart_eyes:

1 like

Toffe :ok_hand: collectie

1 like

Smaakvol Jasper

1 like

Dank! Ik doe maar wat hoor, maar leuk te horen dat het in de smaak valt :wink:

3 likes

Ook nog eens een collage en wat meer rust nu de AT terug op staal is en de sbgx261 op nubuck en suede.

Verder niet echt een verhaal achter, gewoon wat ik mooi vind.

42 likes

En daar gaat het toch om :+1:

1 like

Het is een optie! Afscheid nemen zou in dat geval wel heel moeilijk worden… Ik laat het wat bezinken :smile:

1 like

De vraag is altijd of dat hoger segment (hier gaat het nu wel over ALS, maar kan voor iedereen een eigen segment keuze zijn, vooraleer ik hierop aangevallen word…) even gemakkelijk en zonder zorgen gedragen zal worden… dat speelt toch (bij mij allesinds).

6 likes

Uiteraard mag het niet ongemakkelijk worden, dan is er ook geen genot aan. Maar zo’n horloges zijn heel hard onder de radar, zeker in witgoud. Dus qua aandacht trekken zit het al beter dan pakweg een Rolex Pepsi GMT. En je draagt zo’n stukken ook niet als je gaat fietsen, in de tuin werkt of naar het strand gaat.

Ik zit er minder mee in alleszins. Ik zou meer moeite hebben met een high end sporthorloge zoals een Moser Streamliner bv. Daar doen de krassen op de band volgens mij meer pijn :blush:

Wat me meer bezighoudt is of het wel de onrust en dat constante zoeken naar nieuwe stukken gaat tegenhouden. Want ergens hoop ik dan dat veel horloges mij minder gaan zeggen met zoiets rond je pols. Maar garanties zijn er niet vrees ik :sweat_smile:

5 likes

De onrust los je op in je hoofd, niet in je horlogebox.

9 likes

Daar zeg je wat… Best even mijn account hier een tijdje op slot doen dan :thinking:

1 like

De enige remedie daartegen is genoeg horloges in de box die je doen glimlachen. Zoals de revival.

En is enkel vertragend, geen garantie op genezen.

2 likes