Jouw collectie op één foto deel XI

Deze collectie nadert echt perfectie als hij dat al niet is. Echt schitterend mooi.

Zitten de SPB143 en pelagos 39 elkaar niet in de weg? Mooie set verder.

1 like

Dank je wel allemaal! :smile::pray:

Ik heb de P39 pas 2 dagen, dus ik moet het nog gaan meemaken. Heb eigenlijk ook spijt dat ik de SPB317 weg heb gedaan, en die leek nog veel meer op de 143 :sweat_smile:

5 likes

Nieuw overzichtje na update:

76 likes

Hele mooie diverse collectie. Toch vond ik de Explorer I toch ook niet misstaan.

1 like

Ik kan niet zeggen dat ik hem al mis, maar wie weet…

Heel cool. Mooie mix. Lekker Rolexloos ook wel een keer leuk om te zien.

1 like

Die rode IWC :heart:

Dankje! :pray:

De Speedmaster en de Zenith zijn momenteel de favorieten en in de zomer gaan de MN en de Oris sowieso weer meer buitenkomen.

De vintage Omega’s vind ik mooi om naar te kijken, maar draag ik eigenlijk amper. En Santos is heerlijk, maar de Railmaster heeft die wat van zijn troon verstoten als lichtgewicht op staal. Dus ik denk dat het hier ook misschien eens tijd word voor een voorjaarsschoonmaak :smile:.

Heel mooie selectie! :ok_hand:

5 likes

Zou juist de vintage dragen, zo mooi :heart_eyes:

1 like

De onderstaande Zenith is er weer uit

En dan ben ik weer terug bij dit:

48 likes

Lekkere set! Je hebt nu wel een aantal dingen die je in de collectie wil hebben (Goud, Chrono, Staal, Waterdicht, Quartz).

1 like

Wellicht zou een small second military stijl met zwarte plaat nog een coole toevoeging zijn

4 likes

mooi hoor! geniet ervan.

1 like

Ja dan heb je echt weer iets anders in de collectie :+1:

Deze vindt ik erg tof.

2 likes

28 likes

Die is zeker tof! Ik heb momenteel geen budget vrij voor horloges. Dus ik hou het lekker rustig. In de toekomst ga ik weer even goed rondkijken wat ik leuk vind.

2 likes

:wink: Hier ook niet :face_exhaling:

Wat cool! Eigenlijk zou je de GMT nog aan de collectie moeten toevoegen om het plaatje nog completer te maken :stuck_out_tongue_winking_eye:

11 likes

Eigenlijk is de nieuwe Seiko 5 SKX geen duiker.
Ik heb er maar 1 dat is een limited e
Edition JDM
Met Kanji/engels dagwiel. Daar zijn er maar 300 van gemaakt. Daarbij

een 55 jaar anniversary van de Seiko 5 Sports. 100 meter WR. Tegen de andere 150 tot 200 meter.
De Gmt is prachtig hoor! Maar ik verzamel voornamelijk (vintage) duikers. Quartz en automaat.

11 likes