Een echte kenner/liefhebber lees ik! Ik vond hem er gewoon mooi bij passen, want
Mooi kwartet! Die F77 blijft toch echt een fotogeniek stuk. Tevreden van?
Nice! Gaat er nog een Sky Dweller komen?
Zeker tevreden mee. De Arsa was ook echt een verrassing en mooie toevoeging. De Nivada heeft in het blauw gestaan om vervolgens een wat goedkoper leuk horloge toe te voegen (downgraden), maar ik merkte dat alles wat ik dan zou willen ook rond die prijskoers lag. De Nivada bleef dan eigenlijk gewoon de mooiere optie. Die hoge indices zijn echt prachtig. Wellicht dat ik de seiko nog eens omruil voor wat anders.
Ja maar daar moet ik wel een tijd op wachten.
Reken het als voorpret
Dat heb ik al zeker. Ben uiteindelijk toch voor jubilee gegaan ipv de oyster band.
Soms voelt het nog wat onwennig om zo’n horloge dadelijk te gaan dragen.
Je hebt helemaal gelijk hoor! Het is op en top Seiko. Goede kwaliteit voor een mooie prijs.
Die GMT is super.
2e generation Samurai. Met Padi cobranding, geen limited edition maar een Special Edition.
Zo te zien ben ik niet de enige met een iets afwijkende smaak
Gelukkig smaken verschillen . Houd het toch spannend en leuk.
Ben nieuw hier op het forum. Zag dat de Tudor Black Bay Chrono (Panda) te koop staat of stond, Kan er niet meer op reageren. Of ik weet misschien niet hoe het werkt. Als deze nog te koop is, heb ik zeker interesse. Eventueel ook met leren band.
M.vr.gr. Frank Berghuis
naam op forum: FBwatch
Blijft een mooie duiker die Seamaster, alleen jammer dat het bandje niet eenvoudig te wisselen is voor een andere
Alweer een oude foto verkocht en een Seamaster Aqua Terra first gen. rijker maar het blijven gave modellen die Pre Bonds!
Heb ze een keer op rubber gezien beetje zelfbouw maar vond ik niet echt een succes. Op staal toch het mooiste.
Deze was op leer trouwens. Ook nog ergens op rubber gezien zelf gemaakt.
Op staal mooier idd, heb zelf liever een RAF bandje of nato, of mesh… maar helaas is dit de enige seamasters die uit mn geboortejaar te koop zijn… heb nu al een tijdje een seamaster 300 heritage
Prachtig!
PB gestuurd
Heel erg mooi!