Mooie presentatie zo ![]()
Aiai de appel valt niet ver van de boom.
Leuk hoor ![]()
Benieuwd wanneer de BB54 bij jou thuis geconfisqueerd wordt ![]()
Hele leuke collectie dit! Zitten wat bijzondere horloges tussen die je niet elke dag ziet ![]()
Prachtig😍
Mooie chrono. Even forum naam veranderen nu ![]()
Mooi setje. En snel geschakeld nadat de zenith eruit was! ![]()
Hop hop Cartier en Tudor erin! ![]()
Is de naam zo erg? ![]()
![]()
Omdat je de Breitling niet meer hebt. Dat bedoelde ik ![]()
Begrijp ik ![]()
Mooie collectie! Gave Panerai zeg, weer eens wat anders dan een time only Radiomir ![]()
Dank je wel🙏🏼
Dat is nog eens apart en dat bedoel ik positief ![]()
Heerlijke collectie ![]()
Mijn collectie tot op heden.
Voorlopig blijft dat ook nog wel even zo.
Recentelijk de Seiko SPB381 en Scurfa D1 gekocht, dus even geen budget meer😁.
Japans en duikers lijken wel wat voorkeur te genieten🫣.
Thanks
Marc1967
De rode draad in mijn collectie moet ik nog ontdekken. Horloges uit mijn eigen jeugd, waaronder een G-Shock dw-6500 die toe is aan nieuw polyurethaan. Horloges van mijn vader, eentje van zijn vader en dáár de vader van. Iemand ooit van een Bipla zakhorloge gehoord. Zwitsers merk, mijn overgrootvader had hem en hij loopt nog. Het enige dat ik er verder vanaf weet is dat 'ie schoongemaakt moet worden.
De Rado die ik kreeg van mijn stiefvader. Hij is naast mijzelf, de enige levende in dit verhaal. Hij vroeg me eens om zijn horloge op tijd te zetten en zag aan mijn blik dat ik er spontaan verliefd op werd. Toen de tijd goed stond hoefde ik hem niet meer terug te geven en dat betekende uiteraard veel voor me. Met zijn autoklok op wintertijd zetten werkte die verliefde blik trouwens nog niet…
Veel Seiko verder. Mijn NA is onderweg.
De Royce had ik al vermeld, maar die krijgt zijn eigen draadje binnenkort. De Citizen Dual Time ook.
En natuurlijk mijn schenenschopper: de good old Samsung Galaxy Gear S3 Frontier met Nato strap in 007-style. Die draag ik bijna dagelijks. En ik zie nog veel mensen dezelfde S3 dragen! Volgend jaar 10 oud and counting.