Jouw collectie op één foto deel XI

Thanks

Marc1967

De rode draad in mijn collectie moet ik nog ontdekken. Horloges uit mijn eigen jeugd, waaronder een G-Shock dw-6500 die toe is aan nieuw polyurethaan. Horloges van mijn vader, eentje van zijn vader en dáár de vader van. Iemand ooit van een Bipla zakhorloge gehoord. Zwitsers merk, mijn overgrootvader had hem en hij loopt nog. Het enige dat ik er verder vanaf weet is dat 'ie schoongemaakt moet worden.

De Rado die ik kreeg van mijn stiefvader. Hij is naast mijzelf, de enige levende in dit verhaal. Hij vroeg me eens om zijn horloge op tijd te zetten en zag aan mijn blik dat ik er spontaan verliefd op werd. Toen de tijd goed stond hoefde ik hem niet meer terug te geven en dat betekende uiteraard veel voor me. Met zijn autoklok op wintertijd zetten werkte die verliefde blik trouwens nog niet…

Veel Seiko verder. Mijn NA is onderweg.

De Royce had ik al vermeld, maar die krijgt zijn eigen draadje binnenkort. De Citizen Dual Time ook.

En natuurlijk mijn schenenschopper: de good old Samsung Galaxy Gear S3 Frontier met Nato strap in 007-style. Die draag ik bijna dagelijks. En ik zie nog veel mensen dezelfde S3 dragen! Volgend jaar 10 oud and counting.

26 likes

Mooie collectie en mooie foto :ok_hand:t3:

2 likes

Ik dacht laat ik jouw optie toepassen, maar je naam veranderen gaat niet zomaar toch?

De huidige collectie. Met als laatste toevoeging de Squale 1521, voor de zomer. :beach_umbrella:

79 likes

Mooie collectie!

1 like

Niemand die jou kan betichten van uitstelgedrag :grin:. Mooie toevoeging aan een solide set :+1:

3 likes

Prachtige collectie :ok_hand:

1 like

Zodra de eerste dag van januari is gepasseerd krijg ik al zin in het voorjaar. :smile: Maar dat ik m’n zomerhorloge al zo snel zou vinden had ik ook niet verwacht hoor. :sweat_smile:

1 like

Begin deze week een nieuwe aanwinst in mijn collectie.

Mijn Breguet draag ik tegenwoordig voornamelijk op een stalen band.
Mijn Studio Underd0g steffany blue is mijn nieuwe aanwinst.

58 likes

Mooie en bijzondere collectie. Benieuwd hoe de studio underdog bevalt.

1 like

Bedankt. Ik vind hem echt top hij zit de hele week al om mijn pols en gaat er nog niet vanaf. Eerlijk gezegd prijs kwaliteit in mijn ogen super. Het opwinden van het uurwerk met het Sellita Manual Winding SW210-1 voelt zeer kwalitatief en de kroon kan je prettig vast pak iets wat ik bij mijn Omega niet zo ervaar. De kleuren en de lumen s’avonds zijn beide mooi en maken het in mijn ogen een bijzondere en unieke klok.

In mijn ogen het elke cent waar. Had er zelf een vrij scherp deal.

2 likes

Hij moet eerst de zomer nog halen :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Ik ga er echt voor hè Bas. :grin: :raised_hands: (Maar ik sluit niet uit dat er nog een tweede vakantiehorloge bijkomt :stuck_out_tongue_winking_eye:)

4 likes

Ojee, wat heb je in je hoofd?:grinning:

Dan heb je gelijk een goede reden om ook 2 keer op vakantie te gaan :sunglasses:

1 like

De huidige stand van zaken :+1:

104 likes

Smaakvol en gevarieerd, heerlijk!

1 like

Heel tof!

1 like

Heel mooi!

1 like