Jouw collectie op één foto deel XI

Dat snap ik wel. Leuke collectie zo!:+1:

1 like

Thanks! :grin:

Mooie collectie. Mooie basis met de onderste foto met 4 horloges. Tzt de Edox wellicht upgraden naar een Tudor BB58?

1 like

Ga ik niet snel doen, heb er juist voor gekozen om de Edox aan te schaffen in plaats van de blauwe BB58. NA van de Edox
Misschien dat ik dan de zwarte BB58 wel eens wil proberen, maar voor nu even afwachten wat voor nieuwe modellen ze dit jaar nog gaan uitbrengen. Uiteindelijk blijft het een hobby, dus wie weet hoe de collectie er tegen het einde vant jaar uit ziet haha😜

1 like

Ik vind de Edox erg mooi! Ziet er strak uit. Hoe bevalt de kwaliteit/afwerking je na deze een tijd te hebben kunnen dragen?

1 like

Bevalt heel goed! Vind 'm echt super comfortabel dragen. Afwerking is keurig, niks op aan te merken. Kroon werkt en schroeft heel soepel. De band en kast zijn ook netjes afgewerkt. Misschien dan toch 1 minpuntje. De bezel is soms wat moeilijk te draaien, niet de actie/werking van de bezel, die draait en werkt perfect, maar eerder wat minder grip/glad. Dit stoort mij dan ook niet zo heel hard aangezien ik er weinig mee time. Voor de rest tijdens het dragen al heel wat complimentjes gekregen over hoe mooi het horloge is, dus dat is altijd fijn.:grin:

1 like

49 likes

lekker trio! :+1:

1 like

Ik heb het een paar maanden volgehouden met 1 horloge. Langer dan ik had verwacht eigenlijk, maar het was een behoorlijke horror moet ik zeggen :skull:

Dus nu weer naar 2 met een nieuwe Oris Aquis 39.5 naar de vertrouwde Tudor BB36 :partying_face:

47 likes

Mooi duo. Oris staat ook top!

1 like

Er komt een dag dat de BB genoeg wabi sabi zal hebben om geen spiegel meer te zijn. Dat gaat het nog meer charme geven vermoed ik. #volhouden

1 like

Geen zorgen, die Tudor gaat nergens heen :star_struck:

2 likes

Toffe aanwinst Martijn :ok_hand: lekker duo zo twee is zat

Zelf weer terug naar een one piece collectie :upside_down_face:

het lukt mij maar niet om een perfecte partner te vinden binnen een bepaald budget.
De Serica hoe tof ik ook deze vond op de foto kreeg geen polstijd :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

22 likes

Tof setje @Tijner

Is wel wat voor te zeggen @pasd lekker makkelijk altijd hetzelfde horloge om. Het wordt dan ook echt jouw horloge en je maakt er een verhaal mee als je jaren hetzelfde horloge zou dragen.

Ik hou het al best wel lang bij deze twee en een moonswatch en gshock.

Speedmaster daily en ook zakelijk. Mijn all time favorite! Tudor lekker in het weekend en vakanties en in de zomer draag ik hem veel.

Ben al tijdje aan het denken voor iets erbij maar na zo veel geflipperd te hebben kan weinig me maar echt aanspreken merk ik of het is buiten budget nu. Best prima dus.

Mooie Nomos club zit ik nu een beetje aan te denken…. We zien wel wat 2025 gaat brengen

36 likes

Mijn collectie op één foto?

8 likes

Dat wel ja :wink:

Is ook wel een perfect duo :ok_hand:

1 like

Dat was inderdaad ook mijn issue aan het worden.
2 is sowieso genoeg voor mij. Hopelijk is de Aquis een blijver :joy:

@pasd: zei het toch al van die Serica :wink: Succes met de zoektocht :+1:t2::+1:t2:

3 likes

Wie weet binnenkort Dan

13 likes

Is dit niet gewoon een hunkering naar een BB Pro?

6 likes

Wow!!! Zijn die bij de DNK allemaal van jou?

:clap::clap::clap::clap:

Pocher :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes