Jouw collectie op één foto deel XI

De band is mijn favoriete deel van het horloge. Niet alleen zeer fraai om te zien, maar ook bijzonder comfortabel.

Echt een topper, eeuwig zonde dat ze zo ondergewaardeerd zijn. Al zie je ze op dit forum wel (steeds meer!).

Dank :slight_smile:

16 likes

57 likes

Prachtig :ok_hand:t3:

:ok_hand:t3:

1 like

Prachtig :ok_hand:

Mooi hoor :ok_hand:

:face_with_peeking_eye: Tja is al weer verkocht.
Toch weer terug naar 1.

22 likes

Haha zat eraan te komen :smiley::smiley:

1 like

Je zou het niet zeggen, als je nu buiten loopt. Maar voorjaar en zomer komen er weer aan! Tijd voor een Squale weer, dus! :sunny: :sunglasses: :desert_island: :tropical_drink: :ocean: :shark:

5 likes

Op dit moment is mijn collectie non-existent. Hopelijk later dit jaar een Speedy Snoopy :new_moon:

3 likes

Wat @GoldRush zegt klopt helemaal. De wave bracelet is zeer soepel en daardoor uiterst comfortabel. Door de vorm en aaneensluiting van de schakels is hij veel meer solide dan een jubilee band uit die tijd. Deze kun je daarom gerust wat losser dragen, wat bij de eerder genoemde Rolex band al gauw tot een hoop gerammel leidt. Dat heeft deze band absoluut niet.

Er zit natuurlijk geen fijn afstelling op, maar buiten dat is het echt een kunstwerkje.

12 likes

Dank heren!

Helemaal waar. De jubilee op mijn DJ is nagenoeg NOS, maar toch voelt die wave band een stuk steviger!

3 likes

Heel bescheiden collectie ten opzichte van de meeste hier, maar wel heel happy mee.
Leuke hobby die horloge’s , en man wat zie je veel leuks voorbij komen als je je ermee bezig houdt.
Vooral zaak om de koopkriebel in toom te houden😂

43 likes

Zoek nog een 3e om het doosje compleet te maken

15 likes

Grand Seiko?

1 like

Wat zoek je?

Denk een breitling avenger

1 like

Goede keuze

Welke kleur?

6 likes