Ik heb toch andere ervaringen. De 54 is idd mooi en comfortabel, maar op mijn toch niet al te grote polsen wel erg klein. Door de bezel blijft er met een diameter van 37mm wel erg weinig wijzerplaat over. Ik vond dat ik met mijn 16,75cm pols moest passen.
Heb die van @MrMojo toen ook gepast, viel heel erg mooi vond ik.
Op 17cm. Op deze foto had ik al geen gevoel meer in mijn hand

We waren net op tijd met verwijderen inderdaad
Wel jammer dat de sluiting doorgeknipt moest worden.
Ik denk dat het komt omdat ik een platte pols heb en jij meer een ronde pols. Klopt dat?
Ik heb toch ook een vrij vlakke pols. Dus dat denk ik niet. Het is ook maar wat je gewend bent. Ik wissel tussen 36mm cwc g10 die erg klein draagt en een doxa sub 300t, die ook wel heel erg klein draagt.
Bij jou oogt hij inderdaad ietsje kleiner. Voor mezelf vond ik hem echt fantastisch in elk geval. Bij de meeste anderen ook wel.
Ik vond de BB54 ook perfect voor mijn kleine polsjes. Ik draag nooit groter dan 39mm en vond de BB58 dan al te groot. De 54 ging perfect, maar was voor mij toch net te saai en ben daarom voor de VPC 37HW gegaan
Vond de BB58 ook perfect, misschien op rubber nog het beste.
BB54 nog iets beter met 37mm en geweldige T fit bracelet.
Desondanks zijn ze niet gebleven ik denk iets teveel gilt voor mij persoonlijk. Wel nog steeds 2 prachtige modellen!
Wel cool, berichten uit december vlaggen.
Al regelmatig voor gekeken inderdaad
Je weet niet wie meekijkt
Edit
Mooie toevoeging
Ik snap wel dat je dat allemaal verwijderd
Het streven om in 2025 minder te gaan kopen gaat prima! Op twee aankopen in januari na
.
De Alpinist is top voor regenachtige dagen of vakanties. De Ebel zit even naast me op een grote roze wolk, ik durf te zeggen dat hij nooit meer weggaat.
De prince gaat eruit, één TT horloge is genoeg . Met de rest ben ik eigenlijk nog steeds heel tevreden. Dus wie weet eindig ik het jaar wel met dezelfde 9 stuks! Al is zo’n volle doos wel lekker om te zien
.
Ik kijk al jaren tegen 7 volle dozen aan.
Mooi gevarieerd samenstelling.
Hele mooie collectie met een duidelijke voorkeur naar goud . Ik heb het al eerder gezegd, maar die datejust is gewoon echt de bom. Hele coole Ebel ook
Ik heb die nog nooit in het echt mogen bepotelen. Hoe is die band? Ik vind hem prachtig, maar is hij ook comfortabel?
Helemaal eens. Mooie aanvulling.