Jouw collectie op één foto deel XI

Ga die BB54 ook eens passen, Sven. Dat vind ik echt hun beste duiker tot nu toe.

2 likes

Mooi horloge, maar groter staat mij beter :wink: Kleiner dan 40mm doe ik niet meer.

4 likes

Ja, snap ik met jouw polsen.

In dat geval: check die van Rick even in het blauwe deel. Goed horloge, goede deal volgens mij.

2 likes

Hele leuke set zeg! :ok_hand:t2:

1 like

:raised_hands:t2:

Dank heren!

1 like

Draagt hij beter dan de 58? Zo ja, waarom?

Een hele goede deal!

1 like

Te klein imho. De 54.

1 like

Ik heb hem nog nooit gepast. Maar de sluiting vind ik wel van meerwaarde denk ik. Alhoewel ik moet zeggen dat de band van de 58 perfect op maat is voor mij.

Keertje doen. Draagt als een bb58 alleen iets compacter.

Ik heb alleen frikandellenpolsen en daarvoor is ie te iel.

1 like

De 54 draagt beter omdat hij dunner is. Qua grootte doet het echt niet veel onder, de band is dezelfde breedte. Zeker een aanrader, die 54 :blush:

4 likes

Ik heb beide gehad. De 58 is niet per se dik, maar door de rechte flanken oogt hij onnodig hoog. De 54 is niet veel kleiner, maar wel verfijnder. De vraag is of je dat zoekt bij een duiker. Beide niks mis mee, maar missen? Neen.

21 likes

Ik zie wat je daar doet Koen. Enkele zekerheden, en voor de rest een beetje spelen. Moet erg leuk zijn om er zo in te staan.

Nu ik er aan denk stond ik er pakweg 2 jaar geleden ook zo in. Probleem is bij mij dat ik ofwel niks kan weg doen, ofwel de hele bende eruit wip.

3 likes

Mooie collectie met mooie merken :ok_hand: extra kudos voor de Ebel!

1 like

Tijdje naast elkaar gedragen:

BB54 zeker de moeite om gewoon eens te passen.

Ben toch meer Omega fan met de Aqua terra heb ik gemerkt. Misschien dat daar nog eens duikhorloge met bezel van komt hier, modellen genoeg.

Voor nu benieuwd hoe de oyster band op de Seiko solar duiker staat…

Uit de US dus iets meer geduld :smiley:

12 likes

Als je het zo omschrijft klinkt het haast verstandig. :joy:

Jouw drastisch snoeiwerk bracht me ook wel even aan het denken om het over een andere boeg te gooien, maar ik denk dat ik het voorlopig wel even mooi vind. Wie weet, over twee jaar…

Dankjewel! Ebel is naar mijn gevoel nog altijd ondergewaardeerd, maar juist daardoor heeft het voor mij iets speciaals. Dat zal vast iets over mijn psyche zeggen. :face_with_peeking_eye:

3 likes

Vind ik wel. Platter, verfijnder, meer comfortabel.

Maar een BB58, zeker op zo’n rubber band van DeLugs ofzo, is wat mij betreft ook top. Alleen net iets minder top.

4 likes

Nee! Toevallig. Vanuit Uncle of IW? Hier is een IW Oyster (BRAC-84) onderweg voor de SNE569.

2 likes

En foto’s van twee horloges die extern liggen

Maandag komt de PRX carbon binnen en hopelijk binnenkort de Oyster Perpetual 41 silver dial. Dan is mijn collectie wel compleet, denk ik. Ik ben in ieder geval erg tevreden met mijn collectie.

46 likes

Nee deze nog niet als een van de weinigen van Tudor, moet er toch maar eens van komen :wink:

1 like

Hier dezelfde toevallig!

1 like