Die heeft hier ook flink uithoudingsvermogen.
Vooral nu het langemouwenweer is draag ik hem erg veel.
Die heeft hier ook flink uithoudingsvermogen.
Vooral nu het langemouwenweer is draag ik hem erg veel.
De Vostok Pam zie ik wel zitten
Prima toch?
Hey, ik heb toevallig de zelfde collectie…
Beetje naïef gedacht vind je niet? Of kan jij met droge ogen beweren dat het jou geen pijn doet als jouw zogenaamd niet zo gewilde verzameling tijdens een woninginbraak wordt gestolen?
Heel herkenbaar!! Het heeft hier de laatste twee jaar nagenoeg stil gestaan met alleen de Speedy als Daily … maar toch begint het weer te kriebelen Wellicht ook weer een duiker erbij voor de afwisseling. Beetje hetzelfde als jou perfecte duo.
Ik weet het.
Voorlopig mag hij blijven: bevalt veel te goed!
Nee, zeker niet. Dat beweer ik ook helemaal niet. Maar risico en verlies horen nu eenmaal bij het leven en ik ben blijkbaar minder bereid tot inspanningen om ze te vermijden, althans, bij materiële zaken.
De kosten en moeite om horloges in een externe kluis te bewaren, het feit dat ik ze dan niet zou zien, en daarbij de bezorgde mindset die ik zou hebben als ik op die manier met mijn bezit omging, wegen voor mij zwaarder dan het risico dat er iets mee zou gebeuren omdat ze thuis liggen.
Als dat mij minder liefhebber maakt, dan zij het zo.
PS: dat van die incourante tweedehandsjes is natuurlijk een (half) grapje, mocht het nog niet duidelijk zijn.
Nee absoluut niet. Iedereen heeft redenen om zijn verzameling wel of niet in een externe kluis op te bergen. Dat staat compleet los van liefhebber zijn. Maar het aanpassen van je verzameling voor je gemoedsrust zou wel een slechte raadgever zijn of niet? Dat laatste snap ik ik ook wel!
Zeker. Vooral gewoon kopen wat je mooi vindt en financieel / emotioneel kunt dragen.
Mooi setje zo samen. Ik ben niet van de chrono’s over het algemeen maar als ik er 3 moest kiezen, grote kans dat het dezelfde zouden zijn. En die Nomos is ook erg lekker.
Ja een duiker erbij is altijd een fijne combi vind ik. Waar zit je aan te denken?
Mooie set. Die Ebel en Nomos springer er uit voor mij
Al ooit gehad? Is wel een toppertje hoor. Heb soms spijt dat ik hem weggedaan heb. De tudor dikte van de kast kan deze goed hebben.
De Tudor FXD Black of de GMT versie. Vroeger de blauwe gehad, was tof horloge. De Black Bay Monochrome is ook een kanshebber.
Gewoon 1 duurdere in huis en wat side meuk Seikos.
Maar wel scherpe hè
Denk overigens wel dat er komend jaar kans is op het verschijnen van een vintage Seiko in dit huishouden. Ik ben er denk ik één onweerstaanbare deal van verwijderd.
Sowieso.