De Franck Muller uit het blauw zou het geheel laten samensmelten. Wel met de Color Dreams plaat uiteraard. Heb je ook meteen goud afgevinkt.
Voor het idee:
De Franck Muller uit het blauw zou het geheel laten samensmelten. Wel met de Color Dreams plaat uiteraard. Heb je ook meteen goud afgevinkt.
Voor het idee:
Erg leuk, en bijzonder uit 1985. Gefeliciteerd.
Helemaal mee eens.
Al werd ik pas echt verliefd door deze in het echt te zien. Dan zie je de diepte die de maanfase toevoegt en zijn de subdials perfect in balans. Als een klavertje vier. Maar als ik naar je collectie kijk hou je van maximale variatie en dan zijn twee Speedies niet logisch.
Heb ik nog niet gedaan inderdaad. Hoop dat het er eens van komt.
Dat hangt er van af. Ik ben bezig met een uitgebalanceerde verzameling samen te stellen met de bedoeling deze zes 99.9% van de tijd te gaan dragen. Daarvan wil ik inderdaad wel de nodige variatie hebben.
Daarna ga ik zoals eerder al eens ergens vermeld 1 a 2 vintage stukken zoeken per jaar. Daar hoeft niet zoveel variatie in te zitten.
Off topic, maar illustreert wel goed dat ik ook heel erg niet gevarieerd kan verzamelen. Ik verzamel namelijk ook pennen👇
Heel mooi, twee is toch ook zat Rik
Mooi hoor, die Farer vind ik ook
Mooi zestal. Goed dat je de Farer houdt
Heerlijke collectie Frank
Poeh, Frank. Fijne collectie zo.
Ghehhehe. Dat zeg ik elke keer. Nog een en ik stop.
Bonte verzameling. Pfoe… Die Squale is cool!
Mooi hoor!
Hier zie je goed wat een geweldig horloge de Speedy eigenlijk is!
Qua uitstraling en design steekt hij de Sub met gemak naar de spreekwoordelijke kroon. (Pun intended)
True true. Zo’n sub is eigenlijk maar een soort Audi A4 Avant. Half Nederland heeft zo’n grijze muis. Niemand die het wat boeit. Geen echte liefhebber die ervan geniet. Nothing to see here.