Nou, laat eens zien wat voor moois jij dan allemaal hebt?
Beide mooie horloges! Ik zou voor rechts gaan, ik vind links te groot:
Juist
Gedeeltelijk heb je wel gelijk, maar dat was nog niet het geval toen ik hem kocht in 2017. In ieder geval niet zo erg als de afgelopen jaren. Doet er inderdaad wel een beetje aan af.
Toch voelt het wel degelijk als iets speciaals als hij om de pols hangt, en dat gevoel had ik bij verschillende Tudor’s en Breitling bijvoorbeeld niet.
De uitstraling van de speedy is echt fantastisch, al voelt de sub wel robuuster.
Mooi tweetal! Het lijken ‘keepers’ .
one never knows…
Grappig dat je dat zegt.
Ik heb dik 10 jaar lang beide horloges in de collectie. De (moderne) Sub draagt veel groter dan de Speedy.
Hahaha, zou kunnen. Lugs van de Speedmaster zijn vrij kort. Ik vind het een mooi horloge hoor, maar als hij op een bepaalde manier gefotografeerd wordt, vind ik de verhoudingen niet kloppen.
Met de komst van de nieuwe The Citizen is dit mijn huidige tiental. Hier ga ik het voorlopig mee doen
Heerlijk tiental
mooi setje zo, vooral het Japanse vijftal onderin is een leuk team
Mooie collectie en originele foto. Die ck859 vind ik echt een ondergewaardeerd model. Gek dat die zo extreem kort in productie is geweest.
Bedankt. Ik snap het ook niet. En dat terwijl de longines sector dial tot op de dag van vandaag in productie blijft. Ik kon nog geen tekortkomingen vinden na enkele weken bezit. Ben in ieder geval heel tevreden met mijn keuze
Voor zolang als het duurt. Wel een gave verzameling. Leuk ook met al die kleuren!
Ik hoop echt lang. Ik kijk er echt naar uit om de focus te verleggen naar vintage. Modellen researchen, ouderwets een schriftje bijhouden,… En ondertussen dit zestal met plezier dragen. De 6de is ondertussen ook onderweg, dus ik zou echt wel klaar moeten zijn.
Waar ik wel nog mee zit: ieder jaar komen er nieuwe modellen uit die ooit zeldzame kwalitatieve verzamelwaardige stukken worden, die in onze tijd gewoon makkelijk te kopen zijn in de AD. Wat doe je daar dan mee?..
En dan zit ik nog met iets, maar dat kan zomaar een vrijdagtopic worden, dus daar moet ik dit topic niet mee vervuilen
Kopen en erbij houden om tot de conclusie te komen dat het dan toch weer erg veel is. Dus dan zal er weer een nieuwe schifting gemaakt worden.
Voor de draad ermee, of stuur me even een pb!
De geschiedenis geeft je gelijk. Ik heb al 2 keer een complete 180° uitgevoerd. Maar na dik 10 jaar in de hobby te zitten hoop je toch wat ‘wijzer’ te zijn geworden.