U komt niet vaak in het groene deel zie ik?
mooie balans!
ik zal je heel eerlijk zeggen; ik ben een groot vintage Rolex liefhebber, maar ik merk dat ik het vaakst in het rode deel schrijf.
Domme vraag denk ik maar waarom worden die California cijfers genoemd dat zijn toch Romeinse cijfers?
Gefeliciteerd met de DD! Goede keuze. En ik je nog een 1675 tippen maar dat was wat overbodig zie ik
Grandioos dit
Ik schat het aantal van mijn collectie ook meestal fout maar zat er nog nooit 100 naast. Prachtige snowflake ook
Hij bedoelde California Dial. Dat is een combinatie van Romeinse en normale nummers.
Wat hij zegt Als ik ooit een Nomos (club) zou gaan dragen, moet het er eentje met gewone cijfers worden, zoals de club 701. Zo’n california dial met romeinse en arabische cijfers, dat trek ik niet…
ocd
1652x erbij en je hebt alles gecovered
Oke bedankt voor de Info
En n 1016 dome.
Dan ist bakkie vol.
Great Minds…
- Stif weet dat ook.
Zo lekker exemplaar!
Waarom zoek je niet eerst een horloge wat je absoluut grijpt, en ga je daarna pas over het te verwezenlijken budget denken?
Zonder bekend doel en budget van 15K roepen zal tot een spijt aankoop leiden.
Ik zal niet los uit de heup schieten hoor met €15k.
Verre van, het moet echt goed zitten. Intussen al 3-4 luxemerken gepast, en geen enkele kon me overhalen. Dus tijd om de shortlist weer asn te vullen. Vandaar deze oproep.