Fraaie collectie. Denk dat een chronograaf en dus een witte Speedmaster niet zou misstaan. Net even ander model horloge. Seamaster is ook mooi maar wel meer in lijn met wat je al hebt. Die witte Speedmaster zijn wel lastig te krijgen met wachtlijst dacht ik of valt dat wel mee?
Ach het heeft geen haast dus ik wacht t af
Prachtige collectie! Strik omheen niks meer aan doen.
Gs weer weg?
In een keer weer twee Panerai horloges
Mooie collectie en leuk om te zien dat de Junghans het al zo lang volhoudt
Wat is het verhaal achter 2de PAM? Ruildeal?
Ja. Toch te ingewikkeld . Een beetje een horloge met een identiteitscrisis voor mijn gevoel. Staal, maar geen toolwatch. Maar ook weer geen dresswatch.
Ik zat naar een Luminor te kijken. Had ik echt zin in, maar wel een cleane, net zoals mijn Radiomir. En Jaap bleek de ideale kandidaat te hebben. Ik twijfelde al een tijdje over de Nomos (kwam weinig aan bod) en de GS was het toch niet helemaal. Toen was een deal vlot gedaan.
Nee daily / sportswatch. Ik vind dat de ideale categorie… maar mss wel een beetje een generalist.
Was een mooie, maar ja, iedere nomos heeft zo wel die ene tekortkoming. Moeten ze eens iets aan doen, en desnoods €1000 meer vragen.
Dat wist je nu toch wel al op voorhand
Maar iets leuk in de plaats!
Dat de Nomos ontbrak had ik eigenlijk nog direct door. Was me wel opgevallen dat de Elite er nu echt uitknalt met zijn mooie blauw.
meravigliosa collezione di orologi
Grazie mille!
Twee PAMmen en een grote Seiko beuker? Ik bedoel, de rest is in lijn met de verwachtingen, maar die drie verbazen me in die combi. Niks tegen een lekkere Radiomir, trouwens. Evengoed, mooi gevarieerd zo, tussen net en tooly. Ik had alleen niet verwacht dat tooly (speedy meegerekend) de hoofdmoot was.
Lekker hoor!
Ja, goed punt. Ik eigenlijk ook niet. Maar het komt en gaat in fases. Ik zal altijd ‘nette’ horloges willen hebben, maar draag wel steeds minder pakken en jasjes. (Daaronder heurt sowieso iets nets.)
De Seiko is eigenlijk echt horloge om mee in zee of het zwembad te liggen. Mag ook vaak mee op vakantie. Geweldig ding trouwens.
Daar ben ik tegenwoordig veel makkelijker in geworden. Vaal t-shirt, shorts en slippertjes? Gaat prima met nette horloges. Waarbij ik geen echte 100% dress watches heb, want geen edelmetaal en niks zonder secondewijzer.
Maar ook hier wat fases, soms denk ik ook wel seizoensgebonden.
Zeker. Die gaan altijd wat mij betreft.
Jezus wat een geil setje zo. Van harte met je NA
Dacht dat 1 horloge echt wel genoeg was voor mij, maar hoe tof de Explorer ook is …
Is er toch nog een bij gekomen van …en hoe kan het ook anders een horloge van mijn favoriete merk.
De 58 is er nu al, alleen zit ik nog in Portugal

Lekkere combi hoor! Heb je deze 58 niet al eens eerder gehad? Of ben ik in de war met de blauwe