Ik kreeg een melding
Op het forum witte dial ook mooi toch. Vind de Rose steel ook nog steeds heel gaaf. Maar dan met stalen band.
Haha
Maar nu de vraag welke zijn die andere?
Spectaculair!
Ze waren allemaal benoemd in het incoming topic
Thanks iedereen! Het zijn er eigenlijk gezegd 14 foto’s. Het heeft even wat tijd gekost. De tijd moest overal gelijk staan, evenals de datum en als het even lukte zelfs de secondewijzers… Dat laatste heb ik niet altijd waar kunnen maken. Ach ja, het is maar een privé dingetje…
Dank je wel man.
Thanks. Ik ben er nog niet zo lang mee bezig (jaartje), dus ik ben nog aan het leren…
Dank u!
Dank je wel man. Ik ben er blij mee.
Jij ook dank!
Dank. Vind ik ook wel leuk om te doen…
Thanks. Het zijn er dus 14.
Dank u!
Thanks!
Ik probeer het redelijk gelijk te verdelen wat betreft het dragen. Heb ik favorieten? Ja, een beetje wel…
The King heb ik spontaan meegenomen vanuit Japan, een reis die ik een groot deel van mijn leven al wilde maken en afgelopen jaar eindelijk heb gemaakt!
Tijdens deze reis was ik eigenlijk uit op de Seiko Prospex Diver 100th Aniversary SPB455, maar die was overal uitverkocht. Toen ik spontaan The King had gekocht, dacht ik dat ik hem niet meer zou halen… totdat ik hem alsnog tegen kwam. Maar heel eerlijk, ze hebben bijna allemaal wel een warm plekje gevonden.
Wat betreft de twee Alpinisten… Toen ik afgelopen jaar (april) mijn eerste eerste klokje wilde kopen, twijfelde ik enorm tussen deze twee modellen. Omdat ik niet kon kiezen, ben ik voor de Tissot LeLocle gegaan (licht verliefd op geworden door de prachtige foto’s van Tissot). Binnen een maand na die aanschaf heb ik de 121J1 (Alpinist met leren band) en de PRX nog gehaald. Die laatste vond ik juist enorm lelijk op de foto, maar veroverde mij toen hij om de pols terecht kwam.
Ik heb ongeveer 8 maanden bedenkingen gehad of ik de juiste Alpinist gekozen had. En toen kwam er plotseling een nagenoeg ongebruikte 155J1 (de andere Alpinist) voorbij en heb ik mijn twijfels opzij gegooid en die er naast gehaald.
Tof man. Dank je wel. Is erg gaaf om zoiets te creëren!
Thanks! Er zal vast nog eens een dikkere jongen bij komen, maar ik vind het verdraaid lastig om aan te wijzen welke dat zou moeten worden.
Dank je wel Rio! Wordt gewaardeerd.
Ja ja, die van jou is ook heel mooi. Bijna zo mooi als een Speedmaster….

en dan is het ineens weer 2GMTplus1
ander opmerkelijk feit is dat nu ook voor de Omega een bracelet onderweg is, en dan heb ik er 3 tegelijk op bracelet, en dat voor iemand die deze direct bij binnenkomst, nog voor ik een horloge op tijd heb gezet, vervang door leer. Brave new world
Haha staatsgeheim. Marktplaat of all places. Voor een zeer goede prijs.
Lekker lekker. Hoe bevalt ie? Ik wil heel graag een tankachtige of een integrated bracelet horloge toevoegen aan de collectie
Ja 1 dag gedragen nu. Qua kwaliteit hetzelfde als mijn andere horloges van Maen, dus gewoon top voor die prijs!
Ik vind de maat ook zeer comfortabel voor mijn 18cm pols.
Mooi begin van je verzameling! ik zie ook mooie zakhorloges, lekker doorgaan zo Deylano.

kinderopvang
Ja hier ook 2 stuks . Wat een geld….
Prachtig geniet ervan
Geniet ervan, goede collectie
Leuke diverse collectie wil je er 6 houden of ben je ergens naartoe aan het werken?