Jouw collectie op één foto deel XI

Heel mooie set hoor!

1 like

Bedankt Tom :pray:

1 like

Haha prachtige set! Maar klaar ben je echt nog niet :crazy_face:

1 like

Thanks. We gaan het zien. Eerste doel is om met de jaarwissel te halen met dezelfde set :crossed_fingers:

1 like

sterkte man! :muscle: dat is nog 9 maanden hè

2 likes

Haha ik hoop het voor je en wat een hele mooie set allemaal bij elkaar. Voor elke gelegenheid iets en niet de gangbare modellen.

Geniet ervan!

2 likes

Oei. Dat is nog dik 8 maanden :sweat_smile:

2 likes

Heel vet. Draag je de PP vaak?

1 like

G-Shock kan er nog wel bij Vincent :wink:

1 like

Ligt hier te slingeren. Mijn eerste door het forum aangestoken horloge. Lang voor ik me hier had aangemeld in 2012. Deze winter nog een nieuw batterijtje in gemonteerd.

Maar voor elke taak waar deze van dienst kan zijn draag ik de CWC.

10 likes

Thanks man :facepunch:.

Grappig hoe dat hier helemaal onrealistisch klinkt terwijl dat in de gewone wereld de normaalste zaak van de wereld zou zijn :grin:

3 likes

Thx! Als ik de collectie rouleer draag ik deze een keer in de twee maanden voor twee of drie dagen achter elkaar. Maar de roulatie is er nu even uit door een dubbele honeymoon met de SpeedyMoon en de Nivada F77 aventurine :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Veel weggedaan en nu uitgekomen op deze 6. Natuurlijk overheersen de duikers, maar daar ligt ook wel mijn focus. :wink:

De BB58 is een horloge die nooit meer weggaat, hij is dan ook gegraveerd. De 62 MAS - SJE093 is onwijs mooi, ik kan er eigenlijk niks aan ontdekken wat ik daar niet tof aan vind. Dus die zal ook niet snel vertrekken. Seiko nailed it. :raised_hands:

De twee Speedmasters blijven ook. :rocket: De Reduced was mijn trouwhorloge en blijft om de mooie herinnering. De Professional met het mooi verkleurd tritium vind ik ook ontzettend mooi, het echte Speedy gevoel met een zweem van vintage. Nog altijd blij als ik dat horloge draag. :two_hearts:

Tot slot de twee Squale 1521. Na een tijdje dragen ben ik erachter gekomen dat ik de “Ocean Blasted” waarbij het patina al intreed het leukst vind. De “Green Ray” mag op termijn het veld ruimen voor een andere toffe duiker. Ik weet alleen nog niet voor welke. :face_with_monocle: Wellicht wacht ik op een nieuw model Omega Seamaster 300m, die moet toch een keer komen? :melting_face: Van Tudor blijf ik ook fan, dus benieuwd waarmee ze dit jaar weer komen.

52 likes

Mooi zestal. De blue blaster was ook mijn favoriet bij de 1521. En die gebruiksporen staan er best goed op :ok_hand:. Speedy pro ook top natuurlijk met die mooi verkleurde lumeplots.

1 like

De omegas staat op shop (behalve de gouden)

58 likes

Hoewel de kwaliteit van de ginault enorm hoog is ( ik durf zelfs zeggen dat hij de tudors overtreft ), ga ik er misschien afscheid van nemen en vervangen door een zwarte dial

De kansmakers: een seadweller 40 of de explorer 36

43 likes

:grimacing:

2 likes

Een serieuze statement, maar het is wel degelijk zo. Het saffierglas is helderder, de case finish is gelijk of zelfs beter, enorm goeie bezel action en voor een eta movement loopt hij accurater dan mijn metas 58 gmt. Ik kan eigenlijk geen negatieve dingen zeggen anders dan het feit dat het enorm veel lijkt op een yachtmaster, de case is dunner dan een ym, de rode datum vind ik een leuke extra en de sunburst in de dial is niet te onderscheiden van een ym.

4 likes

Easy choice

15 likes

De 16600 vind ik prachtig, even terug eentje gepast van een vriend, nooit gedacht dat hij zo goed zou dragen. Van het top heavy heb ik niet veel gemerkt.

3 likes