Jouw collectie op één foto deel XI

Afmelden hier op het forum en nooit meer op HF kijken is dan de beste remedie.
Als je hier rond blijft hangen is toch telkens die verleiding er weer, tot ziens Vincent altijd leuk contact met je gehad.
We gaan je missen hier

8 likes

Mijn tissot collectie​:grinning::grinning:

25 likes

Het best dragende horloge in mijn collectie :ok_hand:t2:

1 like

Komt het door de foto/licht of is die lug rechtsboven (op de foto linksonder dus) zo hard gepakt met polijsten?

1 like

Random foto van het www, dus geen idee

1 like

Mooie collectie! Die Omega dresser is tof! Zie je niet vaak

1 like

Bedankt :v:

Dit kan toch niet waar zijn. Nu zou ik ze wel eens naast elkaar willen leggen. Ben heel benieuwd

Leuke collectie verder! Exp36 heeft mijn stem

2 likes

34 likes

Ik dacht op het eerste gezicht een Omega Ploprof te zien maar dat is het niet maar wel een mooie homage😃. Lekkere duikers heb je daar👌

Prachtig 6 tal👌

Zolang ik jou nu volg op het forum + dat wij elkaar hebben gezien en gesproken op die Breitling meeting was je focus op duikers heel aanwezig😃 voor mij geld precies hetzelfde!

Ongetwijfeld, maar wat vindt je trouwens van een Omega Planet Ocean 39.5 / 43.5 mm? Denk dat zoiets jou ook heel mooi zou staan en dan niet alleen om je pols maar ook voor jou prachtige collectie :sunglasses:

1 like

Waar vind je zo’n LV horlogedoos? Mooi ding. Ziet er kwalitatief goed uit.

Ik hoop daar ook ooit n ploprof te zien :wink:

2 likes

Even rustig doorsparen en dan komt die tijd vanzelf. Het is echt een eye-catcher en heel uniek. Geen enkel ander horloge komt in de buurt van de PloProf :sunglasses:

4 likes

En weer terug naar 1

22 likes

Heeft de Nivada soms een bol glaasje?

De Pro weg :man_shrugging:t3: Waarom in godsnaam?

2 likes

Rolex…

3 likes

Als je domed bedoelt niet.
Steekt wel omhoog (als een high hat) en heeft een lichte curve.

1 like

Wat betreft draagcomfort wint de Sub het van de Pro.
Dus hoe tof de Pro ook is pakte ik toch de Sub het meeste. En aangezien ik geen verzamelaar ben kan ik de Pro dan maar beter verkopen.
Was in eerste instantie van plan om de Pro als vakantie beater in te gaan zetten maar daar was die eigenlijk nog te mooi voor.

3 likes