Jouw collectie op één foto deel XI

Choose life

Zou het een vintage PP zijn om de pols?

4 likes

Toekomstplannen: nog een Speedmaster erbij en de explorer mogelijk inruilen richting een datejust 36. :sweat_smile: en dan zijn we klaar

54 likes

:sunglasses:

4 likes

Ohoh it is all vintage :face_with_peeking_eye: :joy:

42 likes

De stand van zaken, na de laatste opruimactie

36 likes

Mooie set!:+1:t2: speedy lijkt me een mooie toevoeging.

2 likes

Zou ook wel eens op willen ruimen, maar deze zullen dan sowieso wel blijven :sweat_smile:

35 likes

Modern:

Vintage:

40 likes

Verwerken: IMG_20250316_120334.jpg…

Onbekend: 1x Seiko age of discovery 1/100 sec, 1x Ricoh day-date, 2x Seiko Olympische spelen 1/100 chrono in 2 kleuren en 1x Bulova super Seville uit 82

21 likes

Zit in mijn Franse periode.

(Moet nog wel even een ander bandje kopen voor de Arcange)

28 likes

De “collectie”:

na twee recente verkopen terug naar de staat van begin januari, maar dan op staal ipv op leer…

31 likes

Nog maar een plaatje van de hele collectie :wink:

40 likes

Niet echt een verzameling :rofl: wel een mooie collectie :ok_hand:

2 likes

meer heb je niet nodig: heerlijke exemplaren

1 like

Prachtige 1680 :ok_hand:

1 like

50 likes

Weer terug naar een kwartet, de Speedy is vertrokken. Nu heel langzaam naar een grail toe werken, die vervangt dan tzt denk ik de JLC :sob:

67 likes

Na 2j wat actiever op HF eindelijk een samenstelling waar ik tevreden over ben.

De PO, Breitling en vintage Longines worden standaard gedragen. De Radio Controlled Perpetual Calendar Citizen is mijn eerste ‘echte’ horloge, gekocht voor mijn afstuderen, en wordt gebruikt om alle automaten op gelijk te zetten. De Tissot is eigenlijk van mijn vrouw maar wordt regelmatig omgeslagen als ik lekker zomers bruin ben. De Alpinist was zowel mijn ‘nette’ als mijn blauwe horloge. Het blauw is vervangen door de Breitling, het net is vervangen door de vintage Longines. Weet nog even niet wat ik ermee ga doen, voor nu ligt 'ie er blij bij.

Rust in de tent! Volgende stap, Rolex? We gaan het zien. Eerst even genieten en broeden op een goeie NA voor de Breitling.

45 likes

De minste eruit lijkt mij en dat is bij deze vier toch echt de Explorer :wink:

2 likes

haha, ja ik vind het ook heel moeilijk om tussen deze eentje aan te wijzen voor vertrek. Opzich een goed teken :slight_smile: . Mede daarom ook geen haast met verdere ontwikkeling, is dit dan die ‘rust’ waar mensen wel eens over schrijven? :joy:

De Explorer blijft sowieso, in 2019 gekocht, nog met m’n eigen naam op de kaart. Een van de laatste voordat ze overgingen naar de digitale pas. Droeg 'm o.a. toen m’n zoontje geboren werd… en hij draagt gewoon fantastisch :ok_hand:

2 likes