Jouw collectie op één foto deel XI

Topset zo. Wat is de grail?

1 like

Dat was jarenlang een Daytona 116520 chromalight, maar ik neig nu toch meer naar een JLC Q1303520. Beide hebben wel eigenschappen die maken dat ik ze wellicht nooit ga kopen, maar toch heel graag wil: grail!

Beide hebben in mijn huidige kwartet ook een minder kostbare tegenhanger :slight_smile: Gezien de Explorer niet weg gaat neig ik er nu meer naar mijn Master Control op een gegeven moment met de Q1303520 te vervangen. Dat iedere straatsoldaat een Daytona op 100m afstand herkent is ook niet in het voordeel van de 116520 :face_holding_back_tears:.

4 likes

Dan is het dus een blijver, helder. Maar jouw JLC is ook tof :ok_hand: en deze versie zie je veel te weinig

1 like

Stijlvol

25 likes

Ja klasse toch, frosted plaat met zwarte wijzers en indexen, Kurt Klaus perpetual calendar, 39mm kast met 21mm bandaanzet. Heel mooie font ook en een zilveren maan in de moonphase. Als ik deze op enigszins schappelijke afstand kan bekijken dan ben ik als de :baby_chick: :baby_chick: bij.

2 likes

Prachtig kwartet. Helemaal mijn smaak ook dus snap je horloge keuzes. En niet zo mainstream :+1:t2:

1 like

Een set om trots op te zijn. Het straalt een zekere rust uit en toch is er een mooie mix. Knap werk.

4 likes

Bedankt, het is elke dag weer leuk om er eentje uit de doos te pakken :sunglasses:

1 like

Weloverwogen mix.

1 like

Niets veranderd, gewoon leuk om het allemaal eens samen te hebben.

88 likes

mooie dingen bij! :+1:

1 like

U bedoelt dat ze niet allemaal mooi zijn?
:melting_face:

voor mij niet hè :wink:

1 like

Mooie collectie Kristof :+1:t2:

1 like

27 likes

Edifice, prachtige serie voor een hele mooie prijs!

Veel veranderd de laatste maanden….en nogsteeds is de rust er niet helemaal :see_no_evil:

52 likes

Waarom zoekt iedereen altijd rust? Is toch saai als het je hobby is :no_mouth:

17 likes

Mooie collectie zeg :ok_hand:t2:

2 likes

49 likes