Ik mis vooral het Zwitsers zakmes…
Een van de zwarte speedy’s vervangen door de witte en dan de meteorite erin
Die twee zijn een '89 145.022 op 1450 bracelet en een Ed White 321. Die concurreren niet op kleur, vind ik dan. Bedoel je de platina 321 met meteorite? Prachtig horloge, maar dan wel op platina bracelet
Mooi die Overseas Dual Time
Sorry, jij mag niks meer. Niks te klagen lijkt me zo. F… a duck, wat een collectie!
Geweldig! Met al die pandkeuze en dan een alleskunner als de OP heb je echt een geweldig duo waarmee je eigenlijk klaar bent forever! Uitloggen en genieten
Dankje!
Ik moet toegeven een heel rustgevende collectie! Eigenlijk stuk voor stuk toppers
Witte Speedmaster of een dikke Rolex.
Schitterende collectie trouwens!
Die heb ik net verkocht Heb andere plannen voor de 6e plek.
Thanks! Die van jou is anders ook niet mis
Mooie collectie! Wat is de meest speciale? De duiker?
Thanks. De Pontiac Palmares Memomatic is by far mijn favoriet. Die duikers zijn geen hydraulicas dus niet heel speciaal.
Ah ja. Ik heb ook een Palmares, maar die is niet zo speciaal. Een Rappel aubras ( alarm) een automaat uit 1957
en een diable rouge zijn de specialere. O ja en een Golden Arrow
Bedankt! Stiekem zou ik het graag terugbrengen naar 6 maar dat lukt me niet
Ik ben al even op weg als "Beginnend verzamelaar. In het afgelopen jaar nadat ik met voorstelde als actief lid, is er veel gebeurd met mijn collectie. Dat wil zeggen, er is veel bijgekomen.
Soms zie ik in deze topic mooie collecties voorbij komen en denk ik, jeetje ik heb al wel een beetje veel.
Mijn collectie spreidt zich uit over verschillende categorieën. Ik ben van divers gaan houden. Eerder wist ik niet dat dit de meest populaire categorie was. Ik vermoedde juist meer dress watches ofzo maar had bij divers nooit echt stil gestaan. Blond als ik was had ik eigenlijk niet eens in de gaten dat een diver een speciale categorie was. Ik zag ze wel in de watersport winkels en kende natuurlijk de beroemde submariner.
Nu begrijp ik waarom het zo populair is. Qua andere horloges heb ik wat hommages aan Rolex van Bulova en Ricoh. Een aantal dress watches.
En, ik heb mijn Omega x Swatch MoonSwatch in een stalen kast laten zetten. Zo komt hij wat mij betreft beter tot zijn recht. Ik heb ook nog een originele maar die zit netjes in de doos.
Mijn go to kunstbeurs horloge is de Tissot met de beschilderde wijzerplaat. Een Custom horloge, getuned door een kunstenaar die ik gewoon leuk vind om te hebben en dragen.
Tja en ze SKX, G-Shock en Seiko Prospex zijn toch oude en nieuwe klassiekers…
Welke heeft jouw voorkeur?
2 plekjes hè. Je hebt immers ook een pols om iets te dragen
Mooie zenith wellicht ?
Nb toffe collectie