Jouw collectie op één foto deel XI

Mark IV? Datejust? SEIKO tuna?
Doxa GMT250T, of een tudor pelagos en tot slot de Cartier Santos!

17 likes

Hou toch je manufacture, je gaat er spijt van krijgen :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik heb nummers 6, 7 en 8 al op de ultra shortlist :smiling_face_with_three_hearts: Helaas geen Zenith Shadow Revival erbij, al is hij wel erg mooi.

3 likes

Haha het is zeker een mooi horloge. Maar een horloge zou de draagtijd moeten krijgen die het verdient.

En… er staan andere horloges op de shortlist … en ook ik moet toch een keer ruimte maken :sweat_smile:

Pleur maar neer kast met mijn camera en horloges

70 likes

Update!

27 likes

Heerlijke collectie!! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

FTFY

Onder de 15k ga je niets vinden die er aan kan tippen.

1 like

Wie heeft het over 15k :sweat_smile:

1 like

Die zonnebril doos doet het hem. Nu nog een PAX kast en klaar ben je! :sunglasses:

3 likes

Ja, mijn vermoeden is dat we over het drievoud spreken. Blijft zonde van die mooie manufactuur. Het tweedemooiste horloge op dit forum.

1 like

Haha en op 1 staat de normale EP?

1 like

De E-commerce versie uiteraard. Officieel ooit tot de mooiste verkozen :sunglasses:

1 like

Joe🤐

1 like

Nu slechts 3 horloges waarvan die met het bruine bandje een testje is. Wil eigenlijk een Reverso maar als ik het niet echt leuk vind na een paar weken is dat zonde. Dus een Ali als test maar tot nu toe bevalt het.

20 likes

Mijn bescheiden collectie:

19 likes

69 likes

Mooie collectie hoor :ok_hand:t2: Ik mis de flessen drank om het fotootje compleet te maken.

Ik begrijp waar je op doelt, maar de chirurgische precisie van Ralph is mij totaal vreemd. Sterker nog, dit is geen compositie voor de foto maar zo ligt het gewoon te slingeren. De enige plek buiten de kluis waar alles veilig ligt voor kleine vingertjes. Maar Thanks, proficiat nog met de Ingenieur. Dat is er eentje die ik ook nog overweeg :ok_hand:

3 likes

Het levert een leuke foto op!

1 like