Gevarieerd en tof
Wat een heerlijk kleurrijk geheel
Kleur mag en moet er zijn! De avenger 46 ga ik nog voorzien van een groen rubberen band denk ik
Serica en baltic gaan het nest verlaten om
Plaats te maken voor een rolex explorer
De ginault is nog een twijfelgeval
Heerlijk plaatje om naar te kijken.
Gewoon lekker hobbyen, mijn tafel ziet er meestal ook zo uit na banden wisselen etc.
Leuk kwintet. Een Explorer gaat het niet spannender maken, vrees ik
Neen inderdaad, spannender niet maar wel leuk om te dragen.
Liever een leuke zenith maar die wil ik graag op leder, helaas laat mij ocd het niet toe op een lederen strap tussen al dat staal te leggen
al eens geprobeerd?
True, de zenith is prachtig, misschien deze als volgende horloge toevoegen.
De volgende aankoop is een cartier panthere mini diamond bezel voor de vriendin het moet niet altijd voor mezelf zijn
Sow die Frederique Constant is ook echt prachtig
Die FC lijkt net een LF als je snel kijkt. Maak hem 3 mm kleiner en ze hebben een hit. Mooi!
Ik heb bij de aankoop van de witte speedmaster een originele lederen band extra gekregen, misschien deze eens plaatsen voor enkele dagen zodat ik kan wennen aan leder.
Zie toch vaak een 6 tal voorbij komen, misschien het ideale nummer voor rust geen idee
Hier een kleine update met een oude KS.
Ik heb een zwak voor Tudor, BB58 in zwart en BB54 gehad maar niet gebleven ik denk door iets te veel gilt. Misschien dat de blauwe BB58 een mooie aanvulling is. Even laten bezinken.
Zou zomaar een succes kunnen zijn
Mooi plaatje! Wordt nu nog lastiger ja de barnacle blijft, prima alleskunner voor die prijs.
@kad en @Brick het is een moeilijk horloge, niet de eerste die in het blauw komt en niet zo rap verkocht geraakt, niettegenstaande het een prachtig horloge is, ik vraag het me zelf soms af en zit met hetzelfde als @Brick , je kan niet alles houden maar je gaat hem ook niet weggeven, iets echt mooiers vinden op zich is moeilij en achteraf spijt hebben sowieso… ik weet nog toen ik hem wou, vond ik hem nergens en slindsdien is er hier van tijd tot tijd eentje int blauw!