Jouw collectie op één foto deel XI

Heel eerlijk? Dat vind ik juist de vlek op het stralend witte overhemd. De rest juist leuke en respectabele horloges.

5 likes

Het hoeft ook niet altijd even spannend toch? Kijk naar de koning met zijn simpele Datejust. Ik hou ervan! Ik ben wat dat betreft ook saai met mijn liefde voor usual suspects. Maar moet ik dan wat anders mooi gaan vinden omdat het niet spannend is? :wink:

1 like

De ginault is enorm goed afgewerkt maar ik heb er inderdaad gemixte gevoelens over.

Prijs kwaliteit top, enkele duidelijk verschillen met de YM maar toch nog voldoende om de vergelijking te maken.

De Senda Homage tank is ideaal om te testen of de Cartier Tank L groot/klein genoeg is voor je pols. Probleem/risico is dat voor mij de Senda eigenlijk gewoon voldoet en behoefte voor de echte haast weg is.

Nou, dat is bij mij nu het geval. Ben er eigenlijk best heel tevreden mee en ik wil geen automaat en dan heb ik minder keuze in wijzerplaten zag ik bij JLC. Maar goed, eerst de tuin en even sparen voor een nieuw horloge. Is ook wel een rothobby dit :rofl::rofl::rofl:

Liefhebbershorloge.

Het zit in een prijssegment dat voor velen nooit haalbaar is, en daar komt nog bij dat 99% van de mensen het merk niet eens kent. Dus om te flexen koop je het ook beter niet.

Maar ze zijn mooi, hebben historiek en zijn mooi afgewerkt.

En toch heb ik soms het gevoel ik doe m weg om makkelijker de kost van iets anders erbij te nemen, maar de dag erna zie je hem in de box en dan ebt dat weer weg.

1 like

Ik heb dat bij de speedy :sweat_smile:

1 like

Bij mij zou het zijn voor (alweer) een speedy :stuck_out_tongue_closed_eyes:

De Molequin bandje + Watchgecko Vlouwsluiting = 4 x Prijs v/h horloge

Grap is dat ik alleen maar vragen en complimentjes krijg.als ik er een draag (wellicht ook omdat de leek de homage aanziet voor Cartier Tank)

Heb nog 3 bandjes liggen die ik ook op deze wijze ga complementeren

2 likes

56 likes

Ik denk dat een leek niet weet wat een Cartier Tank is.

4 likes

Mooie sportieve collectie

1 like

Heerlijk kwartet!

1 like

Ik krijg idd ook complimenten maar ook over de Vostok. Ik accepteer ze hartelijk en meer niet. Geen idee wat ze denken, maakt mij ook niet zoveel uit. Grappig is het wel

1 like

Heel mooie set! 4 horloges waar ik geen nee tegen zou zeggen :blush:

1 like

Heel gaaf dit! Een Speedy collectie, hou ik van!

2 likes

Hulde voor deze collectie! Draagt die doxa ‘groot’, vind ze geweldig, maar voor mijn 16,5cm pilsje misschien aan de grote kant?

1 like

:ok_hand:

Erg mooie camera, en ik zie er ook een aantal prachtige horloges tussen liggen.
Deze tentoonstelling is een natte droom voor inbrekers :smile: