Jep, ik zie ze wel verschijnen. Ik beloof je dat als alles weg is dat ik een zielig topic zal aanmaken zodat je daar ook even je gevatheid kan uiten.
Relax, geniet van je vrije dag
Heel tof! Mooie set zeg. I like it a lot.
Nee hoor, hij draagt totaal niet groot. Ik heb de Carbon Sharkhunter. Officieel 42.5mm, maar de dail is een stuk kleiner door het hele ontwerp, daardoor draagt hij perfect.
Mijn huidige 2piece collection, hoop volgend jaar als ik 40 wordt wat nieuws toe te voegen.
Tot die tijd lekker van genieten👌🏼
Mooie 2 piece collection!
Mooie collectie
Lees net dat deze een L2L van 45mm heeft. Dit is 1 mm minder dan mijn bb54!
Goeie set!
Die groene plaat van FC is echt prachtig. Hele mooie kleur.
Getallen zeggen niet alles. Maar eigenlijk gaat dat op voor heel veel horloges. Gewoon een keertje passen.
De Doxa draagt gewoon klein in mijn ervaring.
Het begon met een gekregen horloge van mijn grootvader ( de meest linkse ) en het is niet meer gestopt. De werking van de klokjes en het magische van “tijd” blijft me heel erg boeien. Een speedy blijft de holy grail voor mij, maar voorlopig niet haalbaar.
Ps: Alle klokjes zijn op het forum gekocht
Lekkere collectie
Mooi! Mooie focus, terwijl je wel diversiteit toont. Da’s een kunst.
Een Reverso heeft absoluut niet dezelfde vibe als een Tank. Mijn vrouw heeft de Tank en ik heb er helemaal niks mee, terwijl ik mijn Dolce Vita en Reverso de absolute bom vind. En de Santos ook, a propos vierkant / rechthoekig.
Ik zou dus alsnog even gaan passen.
Misschien wel
Goeie deal dus
Pfffff, hoe groot is de rest wel niet