Dat zit zo tussen de oren.
Afgelopen weekend nog een aantal beren van kerels ontmoet met 36 mm om hun pols. Niks dat zoveel klasse uitstraalt als een man met een kleine(r) horloge.
Dat zit zo tussen de oren.
Afgelopen weekend nog een aantal beren van kerels ontmoet met 36 mm om hun pols. Niks dat zoveel klasse uitstraalt als een man met een kleine(r) horloge.
Misschien toch maar eens die oude tissot (Cartier tank large afmeting) tevoorschijn halen en gaan dragen, en dan kijken of het formaat me gaat bevallen. De horloges die ik nu vooral draag zitten tussen de 39 en 41 mm
Haha
Goldblum for the win. Altijd.
En wat straalt die man een klasse uit hè.
ja ik weet het, nogal veel duikers maar vind ze genoeg verschillen van elkaar, zou ooit nog een Pelagos willen toevoegen maar denk dat ik voorlopig klaar ben wat duikers betreft…
Even wat collectie advies gevraagd (das toch altijd leuk in dit topic).
Ik wil er weer een Rolex bij op termijn.
Tot 47mm LugToLug. Suggesties?
Blauwe, groene of zilveren DD.
En waarom geen Omega AT?
Explorer en dan BB exit of 5 digital sport (sub, dweller, gmt, expl2)
Een blauwe FXD zou er wel mooi bijpassen en draagt echt heerlijk! Mooie set trouwens, de Oris en de Sinn in het bijzonder ! De Hydro staat hier ook op mijn verlanglijstje voor volgend jaar
OP blauw of groen in 36mm? Je kan de BB er nog voor opofferen
Tja ik weet dat je jouw BB36 niet weg gaat doen anders had ik een Explorer op die plaats gezet.
Een groene OP misschien
OP te dicht tegen mijn BB36 aan. Eerder bijna gekocht en toen toch niet gedaan.
Deze als suggestie was ook wel apart geweest maar ik heb zelf een leftfielder in gedachten die al een tijd door mijn hoofd gaat.
Dit omdat ik het één van de meest unieke stukken van Rolex ooit vindt; Yachtmaster platinum 16622
Het is absoluut een interessante outsider. Twee dingen die mij minder bevielen: lange endlinks en toch wat pips om de pols.
Lange endlinks ben ik mee eens.
Pips… tja de diepte (die hij zo nodig heeft ivm de monochrome setting) in die prachtige dial is lastig vast te leggen foto. Op verschillende gtg’s al vaak verrassende opmerkingen gehad. Vaak vindt men het vanaf foto’s maar een flets ding, maar eenmaal om de pols begrijpen ze hem direct
Oh ja en het grote voordeel hierbij is dat ie relatief tot z’n specs voor een appel en een ei op te laaien is pricewise vergelijkbaar aan een Sub uit die tijd; maar dan wel met platina bezel, platina plaat, massieve centerlinks over heel de bracelet + liefhebbers punten
Ja de FXD is leuk maar vind de gewone pelagos in het blauw toch ook zeer leuk, is nog niet voor onmiddelijk dus kan er nog lang over nadenken
De tussenstand. Hoewel goed passend bij mij is het wel een beetje saai. En ik mis een horloge met lume die ook op avontuur mee kan. De Tissot qua secondenwijzer for the win trouwens.