Heel tof dit!
Mijn kleine knutsel collectie tot nu toe. Aantal horloges uit de doos verkocht zodat er plek is voor wat nieuwe projecten.
Waanzinnige collectie!
Mooie collectie en foto!
Dankdank
Goede vraag dat hangt heel erg van de dag en activiteit af. Rondom Pasen had ik bijvoorbeeld de gele Oris 65 om.
Verder merk ik dat mijn GADA tudor GMT opaline ook veel pak als ik op reis ben omdat ie fijn en handig is.
Maarja afwerking klappers (je blijft er naar staren en zijn dat dan ook de leukste? En mooiste?) Zijn toch wel de Vacheron en GS Skyflake
Welkom Bob.
Da’s een hele mooie collectie!
Veel plezier hier.
Dankjewel ook heel blij mee nog niet verzadigd
Fraaie collectie!
Stelletje classics bij elkaar
Gaaf zeg! Wat voor box is dat?
Deze komt van van ‘black chest’
Erg mooie boxen! Wel aan de prijs. Is niet perse erg als het het geld waard is qua kwaliteit?
Vanuit dat perspectief zou je onderstaande ook zeker moeten overwegen.
Het is op zich een case van nanuk. Je betaald voornamelijk de inlay denk ik en mss een beetje de naam. Maar was kwa formaat exact wat ik nodig had.
En als je toch een aanzienlijk bedrag geeft aan horloges, mogen ze ook in een deftige case of watchroll zitten (vind ik dan toch )
Eens - mooie box/roll/pouch kan ik wel waarderen.
Ik heb nu een wat goedkopere watchroll en vind ik toch een wat irritant concept. Mooi ook dat zij een case hebben voor 4 horloges, 3 zou zelfs prima zijn, meer heb ik niet nodig thuis. Tot nu toe heb ik alleen of grote cases gevonden (ook bij nanuk zelf); of Peli cases zonder inlay. Dat kan je zelf ook klussen natuurlijk, maar ik koop het liever met een mooie inlay - mijn eigen skills kennende.