Jouw collectie op één foto deel XI

Nog ruimte voor één met blauwe dial, althans dat denk ik :wink:

21 likes

mijn collectie telt wel wat meer maar dit zijn m’n pontiacs,

31 likes

De verzameling Seiko Alpinist

50 likes

Prachtige collectie Seiko’s!

1 like

Dank je! Ik heb er nog een paar, maar die horen niet bij deze serie.

1 like

Gave collecaties
Soms wel benieuwd wat een verzekerings maatschappij van dit soort overzichtjes vind😋

Wow schitterend, misschien wel de kleurrijkste collectie op het forum :ok_hand:t3::+1:t3:

1 like

Als de standaarddekking op je inboedelverzekering voldoende is, vindt een verzekeringsmaatschappij hier niet heel veel van. En anders een kostbaarhedenverzekering afsluiten (of niet, natuurlijk).

1 like

Update van de collectie! De AirKing gaat weg en deze prachtige Explorer er voor terug! Ik heb een goede vriend heel blij kunnen maken met mijn Maen, dus die is weg. De Mr. Jones is het horloge met warm weer als er wordt gezwommen met mijn kids :smiling_face:

Zeer zeer happy!

55 likes

Update op de collectie van mijn zoontje: Een hele toffe 30mm Lincoln skin diver erbij in de collectie :sunglasses:

41 likes

Weer eens tijd voor een greep uit de collectie. Met een wat ondergeschikte rol voor het herenpolshorloge deze keer :innocent:

30 likes

Toffe collectie, simpel maar stijlvol :+1:t3:

1 like

Coole upgrade!

1 like

Ik houd van zwarte duikers :diving_mask:

52 likes

Elk zijn hobby! Hier kun je misschien inspiratie opdoen: https://nabsdivers.org/

Leuke horloges ook!

25 likes

Hahahaha.

Ik vind hem grappig. Dacht in eerste instantie oprecht op webpagina terecht te zijn gekomen met alleen zwarte duikhorloges :sweat_smile::rofl:

4 likes

:grin: :+1:

2 likes

crosspost uit het Citizen only topic:

geen high end collectie maar een Citizen only verzameling

:point_up:dit is m’n huidige bescheiden Citizen only verzameling chronologisch van links boven naar rechts onder

de verhoudingen zijn niet helemaal 100% correct want uit de losse pols gefotografeerd…

ben ongeveer 15 jaar geleden begonnen, bewust alleen Citizen, en ik heb in die tijd ook weer 5 stuks verkocht, ik ben er blij mee en beleef er veel plezier aan

wat nog echt ontbreekt naar mijn idee is een The Citizen chronomaster, dat is een meer lange termijn project

een echte favoriet heb ik niet…. sommige hebben meer emotionele waarde dan de andere
draag ze (bijna: de Ecozilla niet) allemaal regelmatig, iedere 1-2 dagen een andere, beetje afhankelijk van het seizoen (bij mooi weer draag ik sneller een duiker)

nu iets wegdoen zou ik moeillijk vinden, kan niet kiezen, maar geen haast, wil niet meer dan 15-16 horloges totaal
maar ik zit wel wat ruim in de duikhorloges ….

:point_up:extra plaatje voor de sfeer
1 horloge om en 15 in de box

47 likes

Mooi verzameling Citizens bij elkaar Jeppe. :+1:
De 3de van boven past wel mooi bij mijn groene. :rofl:

1 like

Alles wat er overblijft na de garage sale 🫩

85 likes