Wow, prachtige collectie
Prachtige collectie, heb je een horloge op het oog waardoor je de DJ wil verkopen? Of wordt het simpelweg een horloge minder?
Supervet, ik heb vaak gekeken naar de rosegoud uitvoering. Zijn krassen op de coating zichtbaar of houdt het zich goed?
Dankje. Ik heb onlangs de 1908 gekocht. 5 horloges vind ik voldoende en de DJ krijgt al langer nauwelijks draagtijd.
tot hier toe wel, hij is ook nog niet zo oud, maar hij wordt wel enkel in het weekend gedragen, niet als ik aan het klussen ben
een genot zo’n dunne
Ik zag de witte speedy in het blauwe deel staan en dacht “néé” ! Zo’n mooi duo…
Is ook, hij hoeft niet te gaan maar moest hij gaan opent dat weer een deur naar een upgrade
Fantastisch
Maar een Speedmaster moet terug
Nee joh, het leven is beter zonder saaie Speedmaster!
Update na een paar maandjes weer in de horloge hobby😬
Vind het zelf een leuke verzameling , en kan echt genieten van regelmatig wisselen van horloge.
De chique/dress Side Collection die eigenlijk meer fun is … de Senda hommage was om Cartier Tank Quartz te “passen” als mogeijke 20mm bandenswapper nadat ik mijn Cartier L date automatic met 23mm lugwidth heb weggedaan.
Inmiddels wat leuke handopwinders en quartz verzameld en overtuigd geraakt dat “op chiique” kleinere horloges mogeijk maakt (2cm/3cm)
Ge-wel-dig! Hoeveel Sanda tanks… haha mooi man!
Deze krijgt een sarcastische like
Mooie banden ook.
Voor elk 20mm (Molequin) bandje passend bij de outfit, nog twee onderweg voor geel/blauw voor de zomerse dagen ……
Zo kan het dus ook
Wat onrustige periode in de collectie
Flagship er in, Flagship er uit
Farer er uit, Farer er in, Farer er uit
Nu een King Seiko er in
Geweldig! Is dat een nieuw model? Of een vintage?
Modern idd, meen jaar oud.