Eens
Mooi en gevarieerd Frank
Gave collectie Jasper. Wat een prachtige kleur blauw heeft jouw aanwinst
Wat een topcollectie!
Ik ben normaal geen sunburst man, maar beter dan dit wordt het niet op dat vlak
Dank! Ik dacht dat ik de vintage stukken ging missen, maar die dragen toch wat minder zorgeloos. Ik mis het goud van mijn Connie wel een beetje als afwisseling voor al dat staal. Maar goed, dan is er weer wat te wensen
Wat is die ‘El Primero’ ook mooi zeg! Iets dat je niet vaak ziet.
Toffe collectie hoor
Ja de A385 noem ik soms mijn “mooiste horloge”. De wijzerplaat is een genot als het licht er goed op valt en de kast is fascinerend
Dank! Ik heb wat uitgedund, dus er zijn een aantal mooie stukken weg, maar het is wel aangenaam zo. En er is weer wat budget voor het volgende.
Heel goed. Vooruit kijken
Nietes
Een mens moet bezig blijven hé… je ziet het wel passeren hier
Erg mooie collectie! Alhoewel ik toch wel een Grand Seiko in jouw collectie mis…
Ik ook. Maar ik sta genoteerd bij de AD voor een belletje als de SLGB003 binnenkomt, dus het zou binnenkort wel eens anders kunnen zijn
Een fotootje ter verduidelijking:
Droomhorloge
Heel gaaf!
Hier ook weer eens een update.
IWC ingenieur bijgekomen en de YM verkocht.
Op de schopstoel, de OP. Dragen we weinig en misschien een mooi stuk om wat extra budget mee vrij te maken voor wat anders moois.
Op de wishlist, Silver Snoopy.
We zien wel.
Goeien bal!
Zou een nog mooiere sub collectie vormen.
Heel mooie wissel alleszins naar de Ingenieur! En de OP vind ik persoonlijk ook de minste van heel de set, dus dat zou geen slechte zet zijn. Prachtige collectie hoe dan ook… Ik ben geen echte Rolex fan maar je Starbucks en de Datejust kan ik wel appreciëren. En de Speedy’s al helemaal
Geweldige collectie Uit interesse: kan (neo)vintage jou niet bekoren?