De coral red is wellicht de mooiste OP en geeft extra kleur aan jouw collectie. Houden dus. Voorts een topcollectie
Jawel hoor, ook wel wat neo vintage gehad van Rolex (16600, 16710, 16014). Formaat was altijd formidabel maar die rammelbanden vond ik wat minder. Neemt niet weg dat er vast nog wel eens wat komt
Eens. Ik zelf draag 'm echter niet en mijn vriendin ook niet echt meer sinds ze een vintage Airking heeft. Dus…
Eet geen brood dus we zien wel.
Ik zou em de komende tijd gewoon een paar keer pakken. Misschien snap je em weer. Rood is cool
Zat ik ook aan te denken, moet alleen de band even op maat laten maken
Wat een heerlijke collectie zeg!
Dat is eigenlijk nu dan maar deze ‘one watch collection’ geworden.
Heb nog een quartz beater die eigenlijk voor de vakantie was bedoeld maar weet nu dat ik toch alleen deze ga dragen.
Een perfecte one watch maar het zal nooit 1 blijven
Hahaha maar de vorige 14060 heb ik echt 7 maanden 24/7 gedragen.
Eens kijken of dat ook lukt met zijn broer de 114060.
Ben nooit echt een verzamelaar geweest drie stuks in bezit is het meeste wat ik ooit gehaald heb.
Ik vind dat echt knap. Ik ben gisteren flink aan het schuiven geweest maar ik kom niet verder dan minimaal 6. Maar dan moet ik er eerst nog een stuk of 5 weg doen.
Poahhh wat een heerlijke collectie. OP zeker niet wegdoen!
Oef, prachtig tiental!
Heel tevreden over m’n huidige collectie. Na 3 jaar niks aangekocht en verkocht te hebben was het weer eens tijd. Afgelopen 2 maanden heb ik de Omega Constellation en de Universal FS toegevoegd . Nu is er weer (even) rust in de tent!
Wat een prachtige collectie!
Het blijft een mooi trio maar waarom de Longines eruit en voor een Squale gegaan, heb niets tegen Squale hoor het is een van mijn favoriete merken.
Erg leuke toevoeging. Mooie set