Jouw collectie op één foto deel XI

De coral red is wellicht de mooiste OP en geeft extra kleur aan jouw collectie. Houden dus. Voorts een topcollectie :star_struck:

6 likes

Jawel hoor, ook wel wat neo vintage gehad van Rolex (16600, 16710, 16014). Formaat was altijd formidabel maar die rammelbanden vond ik wat minder. Neemt niet weg dat er vast nog wel eens wat komt :slight_smile:

Eens. Ik zelf draag 'm echter niet en mijn vriendin ook niet echt meer sinds ze een vintage Airking heeft. Dus…

Eet geen brood dus we zien wel.

5 likes

Ik zou em de komende tijd gewoon een paar keer pakken. Misschien snap je em weer. Rood is cool :star_struck:

2 likes

Zat ik ook aan te denken, moet alleen de band even op maat laten maken :no_mouth:

2 likes

Wat een heerlijke collectie zeg! :fire:

1 like

Heerlijke collecties én geweldige updates @illewoare & @Rolopalooza :ok_hand:

4 likes

Dat is eigenlijk nu dan maar deze ‘one watch collection’ geworden.
Heb nog een quartz beater die eigenlijk voor de vakantie was bedoeld maar weet nu dat ik toch alleen deze ga dragen.

37 likes

Een perfecte one watch maar het zal nooit 1 blijven :stuck_out_tongue:

4 likes

Hahaha :shushing_face: maar de vorige 14060 heb ik echt 7 maanden 24/7 gedragen.
Eens kijken of dat ook lukt met zijn broer de 114060.
Ben nooit echt een verzamelaar geweest drie stuks in bezit is het meeste wat ik ooit gehaald heb.

5 likes

Ik vind dat echt knap. :sweat_smile: Ik ben gisteren flink aan het schuiven geweest maar ik kom niet verder dan minimaal 6. Maar dan moet ik er eerst nog een stuk of 5 weg doen. :laughing:

3 likes

Poahhh wat een heerlijke collectie. OP zeker niet wegdoen!

1 like

Oef, prachtig tiental!

1 like

Van dit trio

Naar deze drie

50 likes

35 likes

Heel tevreden over m’n huidige collectie. Na 3 jaar niks aangekocht en verkocht te hebben was het weer eens tijd. Afgelopen 2 maanden heb ik de Omega Constellation en de Universal FS toegevoegd :smiley:. Nu is er weer (even) rust in de tent!

57 likes

Samen met de NA voor de vriendin

52 likes

Wat een prachtige collectie!

1 like

Het blijft een mooi trio maar waarom de Longines eruit en voor een Squale gegaan, heb niets tegen Squale hoor het is een van mijn favoriete merken.

1 like

Misschien toch nog een doosje halen

22 likes

Erg leuke toevoeging. Mooie set :ok_hand:

2 likes