Jouw collectie op één foto deel XI

Niks mis met Longines hoor maar was op zoek naar een Gmt van een goed merk zonder daarvoor duizenden euro’s stuk te hoeven slaan. Dan vallen merken als Tag Heuer, Breitling, Tudor en Longines bijvoorbeeld dus af.

2 likes

Prachtige collectie! Wij genieten ervan :ok_hand:t3:

1 like

Deze zijn echt prachtig, goed gedaan :ok_hand:t3:.

Hele volledige collectie ziet er top uit, van harte en draag ze in goede gezondheid :pray:t3:

1 like

Hele grote mooie collectie en mss 1 doosje erbij? Haha en dan NOG een doosje enz enz :muscle:t3:

Even een update in de collectie. Ik weet niet de meest bizarre collectie maar hey… Zo blijven we lekker bezig:

De Squale GMT heeft inmiddels het nest verlaten en de nieuwe Breitling Avenger heeft zijn plek ingenomen. Verder is Citizen aardig vertegenwoordigd.

Alvast een fijn weekend…

43 likes

Hele mooie en kleurrijke verzameling, top. :ok_hand:

1 like

Wel kleurrijk! Kortom gewoon een leuke collectie :+1:t4:

1 like

Niks mis met zo’n LLD. Maar vind Squale wel een veel leuker merk. Nog steeds zelfstandig, lekker eigenwijs en niet zo’n ondergeschoven Swatch Group kindje, zoals Longines, tegenwoordig. :person_shrugging:

Ja, same here! :heart: :shark:

2 likes

De huidige afdeling vintage. Hiernaast nog de Navitimer en de Ebel, plus de Oris BCPD die in het blauwe staat. Geen Nomos meer.

Ik weet nog niet zo goed waar het heen gaat. De KS was enigszins een impulsaankoop, maar wel met de verwachting dat die de LM zou overklassen. Dat doet 'ie niet, maar eigenlijk zijn ze ook wel anders genoeg om naast elkaar te bestaan. Misschien eerst maar eens een tijdje zo door. Valt heus te overleven.

30 likes

Zie je van mijlen ver aankomen.

25 likes

:joy:

Goed bezig Kristof. Aan jou zal het niet liggen. :smile:

Maar nee, ik schat de kans momenteel echt erg klein dat zoiets er komt, hoe tof hij ook is. Het spul dat er ligt biedt nu net een lekkere diversiteit, plus uitstekende value for money. Ik zie het niet zo zitten om dat overhoop te halen.

Dus ofwel die langverwachte zilvervloot moet eindelijk eens binnenvaren, ofwel het blijft bij plaatjes kijken. :slightly_smiling_face:

2 likes

Momenteel voor €6200 te vinden. Eens aan je vrouw tonen, en laten vallen dat vaderdag in aantocht is.

1 like

Hebben hun (eventuele) kinderen dan zoveel spaargeld of bedoel je dat zijn vrouw haar vader dit als kado moet geven?

3 likes

Heel dikwijls is de redenering: “het is onzinnig veel geld, mijn vrouw zal dat nooit goedkeuren”

Maar een vrouw kan zich soms compleet anders opstellen, wat we enkel maar kunnen toejuichen.

1 like

Het geld dat ik aan horloges uitgeef is van mij, dus daar vindt ze vrij weinig van. De huishoudkas ervoor plunderen was nog niet in me opgekomen—misschien omdat het een enorm slecht idee is. :joy:

Ik heb weinig hoop. Dat stelletje uitvreters komt natuurlijk weer gewoon met een tekening aankakken.

17 likes

Nice :ok_hand:t3::sunglasses:

1 like

image

7 likes

Die tijd zijn we godzijdank voorbij. Dochter 1 zit nu in de fase “ja maar …” en Dochter 2 is bij “NEEEE IK WIL NIET”. Stukken beter.

6 likes

Vroeger, en niet eens zo heel lang geleden, kleide we een asbak voor vaderdag met een doosje chocolade sigaretten erbij. :joy: Wat nu natuurlijk niet meer kan. :grimacing:

5 likes

Is nog waar ook :joy:

1 like