De GS is net verkocht en gaat volgende week naar de nieuwe eigenaar, enkel voor de foto even terug uit de doos gehaald.
Die Citizen in het geel is echt leuk. Echt jammer dat die niet iets kleiner te krijgen zijn.
Vette set man!
Netjes Die Serica Field met california dial is echt heel tof. Bonklip bracelet is ook zó iconisch.
Mooie collectie zeg!!
Cool! Vooral de Longines en de Seamaster springen eruit voor mij.
Mooi, ik wist niet dat je zo’n Max Bill had. Ook al veel zitten loeren naar die versie.
had ik dat geweten, had ik hem kunnen meenemen. een volgende keer
Maar ik kan er me wel iets bij voorstellen, mijn vrouw heeft de 34mm met cijfers.
Hele mooie collectie!
Erg blij met onderstaande set.
De Tudor zit wel een beetje op de schopstoel voor eens een andere leuke duiker rond die prijsklasse maar verder dan een witte Omega SMP op rubber kom ik niet mbt ideeen.
Een Doxa heb je al gehad? Misschien een Nomos Ahoi?
Prachtige set zo, zou ik het ook best mee kunnen uithouden.
Die Breitling vond ik trouwens wel verrassend fijn in het echt.
Hier ook een update, Sub eruit en Ingenieur erin! In de tussentijd ook nog een vintage Seiko duiker erbij gehad maar die is alweer weg.
Geen wensen momenteel
In mijn beleving zijn duikers de horloges die je aandoet als je gaat duiken, snorkelen, zeilen, trekken, skiën,… leuke dingen doen waarbij je horloge wel eens iets harder dan een deurpost kan tegenkomen.
Dus voor duikers kijk ik al gauw naar Seiko, ze hebben de historiek, en financieel zitten ze in mijn comfortzone om tegen de mast van een boot te slaan.
Als je wat wit zoekt:
Mooie stijlvolle horloges, en dan die moonswatches
Waarom heb je de sub buitengekegeld?