Jouw collectie op één foto deel XI

Prachtige set!
Houdt de Legend Diver stand wanneer je ook een Sub hebt? Ik overweeg er een toe te voegen maar ben bang dat het een snackje wordt naast mn SeaDweller.

1 like

Hahaha! Ik heb een hekel aan de Speedmaster maar die Moonswatches vind ik dan wel weer grappig. Ik draag ze vooral als ik naar speeltuin ga met de kids, en zodra ze wat ouder zijn dan krijgen ze er allebei een.

De Sub droeg ik te weinig omdat het een Rolex is, voor velen een reden om het te dragen en voor mij juist een reden om het niet te dragen :sweat_smile: Krijgt de verkeerde aandacht als je ermee door de stad loopt, en op kantoor vind ik zo’n duiker een beetje gek. De Ingenieur is mooier, dunner en meer onder de radar :slight_smile: En uiteindelijk moest de Ingenieur ook gewoon ergens van betaald worden natuurlijk :wink:

11 likes

Dank!

De LLD is juist mijn meest gedragen horloge omdat die echt altijd en overal kan. Van kantoor tot strand, een soort dressy duiker in een perfecte maat. Zoals ik hierboven al aangeef krijgt een Sub op een voor mij verkeerde manier veel aandacht. Qua stijl zijn ze ook echt heel anders.

Ik werd eens in de supermarkt aangesproken en gevraagd welk horloge ik om had, en dat was de LLD. Is mij met geen enkel ander horloge ooit overkomen!

7 likes

Gisteren ook weer eens een (slechte) collage gemaakt.
De Heuer staat dus te koop, en ik denk dat de BB54 ook mag vertrekken eerdaags. Laat hem toch vaak liggen…

Is eigenlijk allemaal de schuld van dit artikel, nu wil ik zo’n gouden Speedy @rjbroer :upside_down_face:

37 likes

Same! Geen hekel maar trekt me totaal niet aan.

Dat dus 100% vooral op kantoor ook scheve blikken :smiley:

2 likes

Geweldige set. Merendeel staat ook blij mij op de lijst!

1 like

De gouden TH is nochthans cooler.

9 likes

Dank,

Ja bevalt erg goed die Breitling. Zie je niet veel deze uitvoering wat ik net zo leuk er aan vindt.

@Porthos Doxa heb ik al eens gehad ja, blijft wel leuk, vooral in de zomer maanden. En dan de oranje sub 300 op een mooie tropic.

We gaan het zien Een BB54 op rubber of een FXD in het zwart lijkt me ook wel wat.

1 like

Geweldige set Sander. Goede zet die sub eruit voor de ingenieur. Precies om de reden die je zelf al noemt. :+1:t2::+1:t2:

Wordt wel tijd voor een speedy pro he :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

:point_up_2:+1

3 likes

mooie set! lekker compact en alles wat je nodig hebt.
de suggesties van @Porthos zijn niet verkeerd

kan je niets verkeerds mee doen. misschien moet ik zelf ook eens in de richting van nomos kijken.

veel plezier ermee!

1 like

Mooi ook, Sander. Die Submariner/Ingenieur wissel snap ik wel, dat zou ik ook doen. Echt een mooi horloge.

:roll_eyes: Zoveel varianten, die kun je toch niet categorisch uitsluiten? Niet om je over te halen, maar aan de moonswatches te zien is de maat zo ongeveer voor jouw pols gemaakt.

1 like

Das een logisch gevolg van deze set. :100:

Ik zit in team doxa. En wat goed is: je hebt al een speedmaster, laat een sub300 daar naast gewoon echt perfect werken. Ga maar eens naar het doxa only topic browsen. Je staat ervan versteld hoeveel gasten daar dit duo hebben

13 likes

Het kan helaas niet én én zijn.

1 like

Ja gaaf! Er staat ook een mooie carbon versie in het blauwe gedeelte :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik wilde net zeggen: jouw set mist een

:wink:

Mooie collectie zo hoor!

1 like

Ik heb er toch al 2 :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ja klopt, qua maat echt heel goed! Moet zeggen dat ik ze met andere kleur subdials tov de wijzerplaat al beter vind, bv de Snoopy of CK2998, maar die verbleken (vind ik) dan weer ten opzichte van de Zenith.

3 likes

Speedy vs Zenith is echt no brainer voor mij :sunglasses:

33 likes

:woozy_face:

Edit: ik zie dat er al lichte verontwaardiging is uitgesproken hierboven :wink: Snap niet helemaal hoe je 1/3e van je collectie laat bestaan uit slappe plastic aftreksels, maar een hekel hebt aan het origineel. Ik denk dat dit een symptoom is van onwijze onderhuidse Speedy jeuk @Sanderrr

9 likes