Ik snap hem, ZEP doet me ook veel meer.
Correct dat het 1/3e van de collectie is qua aantal, qua euro’s is het wel een iets ander verhaal he
Zou niet weten wat er voor €600 anders bij zou komen. Paar euro extra en je zit op bv een Seiko SPB143, gehad en uiteindelijk weer verkocht. Nog een paar euro extra zit je bij Nomos, ook gehad en weer verkocht.
Ik vind ze leuk voor erbij juist omdat ze wat aparter zijn qua kleur en het me niets boeit als ik deze ergens tegenaan buts als de jongste naar de top van een klimtoren geklommen is, niet meer naar beneden durft en papa er achteraan mag klimmen terwijl die toren voor kinderen tot ongeveer 10 jaar ontworpen is qua ruimte
De kids mogen ze over een tijdje hebben, hopelijk geen ruzie over wie welke kleur neemt
De Serica in het blauw van @Petteflet ?
Maar ik snap dat de lat lager ligt voor een Moonswatch. En dat een basis “13 in een dozijn” hesalite Speedy Pro mss niet voor iedereen is. Alhoewel ik daar zelf anders over denk Kijk deze dan:
Overigens: als je een Snoopy wél wat vindt. Binnenkort verschijnt er één in het blauw
Doe je hem weg? Was echt wel een mooie binnen jouw collectie, benieuwd wat er in de plaars komt!
Kan ik me wel in vinden
Toffe collectie verder. Die Ingenieur is wel echt strak hoor!
Doxa is een tof merk, ik blijf er een zwak voor hebben. Maar soms moet er wat uit omdat het kriebelt😎 dat kennen we allemaal wel.
Leuk weetje: ik heb dit topic heeeeeel lang geleden opgestart met als regel: op één foto.
Waar zijn mijn vlaggen?
Klopt, ik ga hem inderdaad in het blauw zetten. Ik voel hem niet helemaal helaas. Ik ben me aan het oriënteren op een hele fijne vervanger, gaat nog een paar maanden duren
Een ZEP?
Prachtig die jlc!
Mis een Rolex. Vintage. Een 5513 ofzo.
Nee toffe collectie Sander.
Zo vaak kom je ook niet in de supermarkt hè.
En gelijk heb je! Gouden speedmasters zijn tof!
Dat is de Speedy op die foto niet
Hoezo niet? Volledig gebrusht staal, hesalite, zelfde prijsklasse & geen franje. Ja, hij is 35 jaar oud, maar ik bedoelde niet per se modern.
Bijzondere band, long S en R etc
Bedoelde het positief hoor
Ik ook! Ja ok true, maar dat zien alleen jij en ik en als je een camera er bovenop zet. Voor mij maakt dat deze bijzonder idd, maar ook deze en alle basismodellen Speedmaster daarna hebben een hoge mate van 13 in een dozijn. Helemaal prima.
Komkom. Beetje buiten de lijntjes kleuren mag wel
Tsja, saai is het wel. Hetzelfde plaatje als de vorige keer…
Ik overweeg in te krimpen naar de helft, maar denk dat ik kort daarna de “gaten” toch weer ga vullen.
De twee Certina’s en de Seiko Cocktail Time blijven sowieso. Maar of ik de andere drie kwijt wil?
Bij twijfel niet doen, je hebt een toffe collectie nu.
Iets anders kopen kost alleen maar weer geld