De discussie wordt voortgezet vanaf Jouw collectie op één foto deel XI - 4100 van McLovin.
Eerdere discussies:
De discussie wordt voortgezet vanaf Jouw collectie op één foto deel XI - 4100 van McLovin.
Eerdere discussies:
Mooi, daar zou een ZEP niet in misstaan.
Goede smaak allemaal geweldige horloges.
Dank je!
Been there, done that.
Jij bent wel volhardend in je ZEP-propaganda naar iedereen op HF hè?
Dank je wel, mooi compliment!
Ver daarbuiten ook hoor. Soms kan de mensheid wat sturing gebruiken
En ik ben nogal fan.
Joh!
Ik heb in de afgelopen 8 jaar meer dan 60 horloges geflipperd, en de volgende lijst herinner ik me actief:
Seiko duikertjes:
Overige Seiko:
Grand Seiko:
Pilots / Fields:
GMT’s:
Deckwatches:
Overige duikers:
Chronografen:
Dressy, overig:
Dus hier heb ik ook spijt van:
Die twee Yema’s mis ik. Misschien de OG SARB017 Alpinist ook wel. En de SBGA465 af en toe.
Heerlijke set!
Heerlijke collectie!
Prachtig!
Jij hebt jouw forumnaam ook niet gestolen . Zeer mooie collectie!
Dank heren!
Gold never gets old!
Gouden collectie… haha, geniet ervan! Wij doen het i.i.g. wel.
Mooie collectie
Top collectie, mooie stukken
Trouwens, ik vergat dit:
Het is een duikhorloge. Daar zijn er maar weinig van die ik graag draag omdat m’n hart eigenlijk bij dressy horloges ligt. Maar ik probeer hem nu op leer.
Kijken of dat wel iets is. Zo weet ik ook zeker dat als ik weer een Yema Navigraf vond, hij weer weg zou gaan.
De Yema Superman is een uitzondering. Die draagt goed op NATO, maar zeer zeker ook op heel veel leren banden, en op z’n eigen rammelbracelet, met grote taper. Dat is charmant, dat droeg ik graag. Dat was direct ook het horloge wat ik weg deed omdat deze Marinemaster zou komen.
De overige flipper bewegingen waren gewoon omdat ik die horloges zat was, en niet om iets specifieks te kopen, zeg maar, al praat ik me dat wel graag aan.