Zo zijn de meesten begonnen. Leuke hobby hoor, zorg maar dat je geniet onderweg.
Werk aan de winkel!
Het begin is er
Eenmaal aanwezig op HF, kan het snel gaan. Keer knipperen met de ogen en dan blijkt dat je aan zes plekken niet voldoende hebt
Prachtig!
Super
Het begin is in ieder geval gemaakt.
Veel plezier hier op het forum.
Prachtige collectie! Die UG en Conquest zijn mijn favoriet.
Welkom op de trip. Tracht die box niet te snel te vullen… Wat is het volgende? Een eerste automaat?
De volgende op m’n lijst is een Omega Seamaster De Ville. Kwam er dus achter dat mijn opa die ooit gehad en was er meteen verliefd op. Ondanks ik hem nooit gekend heb, is dit nu wel een soort aandenken.
Core collectie. Teruggegaan van 20 horloges in een box naar slechts 11. Deze vier zijn daarbij het belangrijkst
De rest is voor tuinieren, fietsen, sporten, zwemmen en indien nodig afwisseling. Geeft meer rust
Less is more
Heel mooi Arjen. Meer rust begrijp ik!
En nu geen snacks meer kopen
Dank je Jasper. Rust en tevredenheid
Erg fraai Arjen
En volgens mij ook nog eens op volgorde van voorkeur, van linksboven naar rechtsonder.
Thanks Anthony
Even een gewetensvraag… Is dat hout hout of is dat MDF met fineer er over heen?
Ze hebben er ook eentje voor zakmessen, maar ik vind de materiaalbeschrijving op Amazon nogal… Tja. Ze zijn wel eerlijk dat het in China wordt gemaakt, maar de materialen… Hmmm.
Die zijn inderdaad geweldig, die SPB31x horloges.
Maar eerlijk is eerlijk, voor datzelfde geld heeft @Myspeedyworld ook een Yema Superman. En die zijn in mijn beleving cooler omdat het grotere bandensletten zijn.
Ik misschien in Team Serica, Squale, Yema, en Seiko, al moet ik zeggen dat ik nog nooit een Seiko duikhorloge heb gehad wat bleef. En ook geen Squale. Ik ben er bijvoorbeeld nog niet over uit of dit een blijvertje is. Hij staat halfslachtig in het blauwe deel, maar toch… mnja.
De enige die in de loop der tijden sticky is gebleken is deze:
En the one that got away:
@Hotseflots, repareer dat ding eens. Als je 'm voor 20 Juni niet weg hebt gebracht koop ik een nieuwe van ome Yema.