Prachtig. De Railmaster is perfect erbij.
Eén van mijn favoriete collecties. Niet variëren om het variëren, maar stuk voor stuk lekkere én draagbare horloges.
Met een Speedy heb ik alleen niks, maar dat is een minor detail.
Klopt. Zelfs geen Rolex is m vergeven.
Kunnen we je niet warm maken voor vintage Rolex, @illewoare ?
Geloof me, das Rolex zonder t douchebag (niks mis mee trouwens) gehalte
En is ook pussy magnet
Mooie collectie
Dank! Ik ben er ook heel blij mee. Van overlap word ik onrustig en dat ik heb ik amper meer. Alleen de Seiko en de Oris zijn wat gelijkaardig, maar verschillend genoeg
Dankje!
Altijd fijn om te horen !
De Speedy heb ik gekocht bij de geboorte van mijn dochter, haar geboortedatum staat op de garantiekaart. Ik dacht dat ik klaar ging zijn daarna, destijds was ik nog zo naief
Ik draag ‘m wel graag, hij wordt alleen maar beter met krasjes en deukjes. Echt een zorgeloos horloge, in tegenstelling tot veel andere.
Haha ik heb een Rolex Explorer eruit gezwierd vorig jaar om uiteindelijk bij de Railmaster uit te komen. Veel meer karakter
Een vintage coke GMT master 2 zou ik wel kunnen smaken of zo’n prachtige sub als die van jou. Maar dan zit die vervelende pukkel er weer op… Misschien zou ik er wel aan wennen
so true
Klaar en uitloggen
Maar nog steeds welkom natuurlijk.
Die is inderdaad gemaakt voor een mooie dome, prachtige suggestie. Wie weet ooit… maar nu even rust
Ik heb de laatste 6 maand bijzonder weinig verkocht en gekocht. Misschien komt het toch eindelijk eens goed achter 7 jaar onrust
Gefeliciteerd! En een nice find. Ik heb zelf de 39 waar ik dol op ben. Heb een alarm op C24 op de 36mm staan, maar die triggert niet vaak. Geniet ervan!
Dank!
Klopt. Een beetje geluk hebben soms he
Toffe set zo
Leuk hoopje! De FXD mis ik soms wel eens, lekker licht en prachtig blauw
Dit is voor mij de 2de keer dat ik ‘m heb. Het aparte design en de snowflake hands miste ik.
Zelf heb je ook een toffe set!
Op een gegeven moment schiet er nog weinig moois over om onrustig over te worden.
Ik ben wat in die richting aan het snuffelen. Nog niet overtuigd dat dat een zinnige stap is waar je gelukkig van wordt. Tenzij mss als je het perfecte horloge vindt die al je wensen vervult.
Edit: ik vermoed dat je aan een perfecte set UG FS’en evenveel plezier hebt.